pühapäev, 6. september 2015

Brian Simmons „Jumal- Hea Karjane“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Sul on täna võimalik märgata seda, kui tühiseks on muutunud selle maise elu asjad. Ära anna oma südant selle maailma asjade tarvis, vaid anna oma süda Minule. Ära ela vaid selleks, et leida sellest maisest elust rahulolu, vaid joo sügavuti tõelise rahulolu jõest, mida nimetatakse Igaveseks Eluks.“

„Mina annan Sulle palju puhtama allika, selgema kaevu, värskendavama veevoolu- see pole selle maailma mudane allikas, vaid kristallselge kaev, mis voolab välja Minu Armastusest Sinu vastu.“

„Ära luba mitte millelgi  varastada oma südant. Sinu süda kuulugu täielikult Minule. Ma olen teadlik kõigest sellest, mida Sa vajad ja mida Ma olen Sulle lubanud/tõotanud. Ma täidan iga Sinu vajaduse, juba enne, kui Sa jõuad seda Minult paluda. Sest Minu Auhiilgus tähendab Minu Armastust Sinu vastu. Minu au on leitav selles, kuidas Mina olen Sind kohelnud.“


„Ma olen Sinust rohkem huvitatud, kui tuhandetest galaktikatest ja miljonitest tähtedest. Sa tähendad Minu jaoks rohkem, kui midagi muud, mis Ma olen loonud, sest Sinu eest Ma andsid Oma püha vere. Kuula Minu häält täna. Ära kuula seda, mis lähtub maa pealt.

„Minu hääl toob Sind Minu Ligiollu, sest Mina juhin Oma lambaid ning nemad tunnevad Minu häält. Sinu pühendumusel Minule ärgu olgu piire. Olgu Sinus tahet pöörduda ära tühisest, et leida igavene. Ning Ma teen Sinust pimedas paigas ereda valguse. Sinust saab Auhiilguse päikesetõus paljude jaoks, kes istuvad pimedas ahastuse varjude keskel.“


„Kui Sa kinnitad oma südame Minusse, siis voolab lootus ülevoolavalt Sinu seest kogu Sinu perele ning kõigile neile, kes on tunnistajaks sellele, kuidas Minu õnnistused voolavad üle Sinu elus.“

„Kuidas Minu sõnumit kuuldakse ilma Minu Valguse sõnumitoojateta? Sa lähed välja kergetel jalgadel ning kannad endaga paljude inimeste jaoks Minu hääle kõla ja helisid. Nii et leia hingamine Minu südamest. Selles maailmas on väga vähe seda, mis annaks Sulle leevendust, aga Minu südamest leiad Sa Minu Headuse, mis toetab Sind. Nii et eralda end Minu jaoks. Jäta selle elu tühised asjad seljataha ning tule Minu ligi.“

Johannese 10: 14-15 The Passion Translation

„Üksnes Mina olen Hea Karjane ning Mina tunnen neid, kelle süda on Minu oma, sest nemad tunnustavad ja tunnevad Mind, täpselt nii, nagu Minu Isa tunneb Minu südant ning Mina tunnen Oma Isa südant. Ma olen valmis andma elu Oma lammaste eest.“


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 06.09.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar