neljapäev, 10. september 2015

Brian Simmons „Jumala Elavad Sõnad“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Tänasel päeval tähendavad Minu sõnad Sinu jaoks rohkem, kui kellegi teise sõnad. Sest Minu sõnadest leiad Sa elu ja tugevuse. Kui Sind kiidetakse või kritiseeritakse, siis tule alati Minu ligi ning pane need räägitud sõnad Minu ette. Ainult Minu Ligiolus tunned Sa ära Tõe. Kui Ma korrigeerin Sind, siis see tähendab, et Ma muudan Sind. Ja kui Ma julgustan Sind ning avaldan Sulle Oma Armastust, siis palun võta see vastu ning rõõmutse selle üle, sest sellest saab Sinu tugevus. Need asjad, mis peavad veel Sinus täiustuma, saavad muudetud ainult sel juhul, kui Sa suhtled Minuga. Inimesed korrigeerivad Sind siis, kui Sa eksid, aga Mina tervendan, kui Sa kukud. Minu sõnades on vägi tühistada kõik Sinu hirmud. Minu sõnades on arm eemaldada kõik Sinu vead. Kuula Minu sõnu ning pea kalliks kõike seda, mis Mina Sulle räägin.“

„Kui Su süda mõistab Sind hukka, siis Mina seda ei tee, sest Mina olen suurem kui Su süda. Ära otsi teiste inimeste austust selle arvelt, et Sa unustad Minu sõnad. Sest Minu Armastus on see, mida Sa vajad. Ja õige varsti hakkad Sa nägema, milleks kõigeks olen Ma Sind kujundanud, alates sellest hetkest, kui Sa sündisid.“

„Tule Minu ligi ning Mina tulen Sinu ligi, kuni Sa näed Minu Auhiilgust. Ma olen tegelikult kõndinud Sulle väga lähedal juba lapsepõlvest peale, isegi juba siis, kui Sina veel ei tundnud Mind ära. Ja nüüd muutuvad Minu sõnad Sinu jaoks veel magusamaks ja kallimaks, kui Sa küpsed ning muutud üha õrnemaks Minu suhtes. Mina olen Sinu Eluallikas ning Mina olen Elav Sõna Sinu sees, sest Mina nimetan Sind Enda omaks.“

Ülemlaul 4: 7 The Passion Translation
„Iga osa Sinust on nii ilus, mu kallis!
Täiuslik on Sinu ilu, ilma ühegi veata seespidi!“




Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.09.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar