esmaspäev, 12. oktoober 2015

BRIAN SIMMONS „ISTUDES JEESUSE JALGADE EES“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Täna ma kutsun Sind valama oma südame välja Minu ees Minu rahus. Sa leiad tugevuse, kui Sa puhkad Minu ees. Sinu osaks on puhata Minu jalgade ees ja Minu osaks on valmistada Sulle teed ning eemaldada takistused Sinu teelt, millega Sa silmitsi oled.“
„Ma tean Sinu vajadusi. Ma tean, et Sa oled ära väsinud ning Ma hoolin väga Sinu Rahust, Sinu tervisest ja tugevusest. Mina olen Jumal, kes saab hakkama lahingutes, aga samas olen Ma ka Jumal, kes annab Tuule tiibadesse, et liuelda. Kui Sa oled üksi koos Minuga, siis Ma tunnen suurt rõõmu, kui Ma saan Sind juhtida sügavamale Minu Armastuse jõgedes.“
„Ma naudin seda, kui Ma saan Sind spontaanselt ja ülevoolavalt täita sel ajal, kui me oleme osaduses. Kas Sa oled unustanud oma kirgliku esimese armastuse Minu vastu? Kas Sa oled lubanud inimeste nõudmistel muuta oma südame hoiakut eemale sellest, et vastata Minu kutsele tulla Minu Ligi?“
„Minu rahvas on hakanud kogema ärkamist ning rahvad on valmis lõikuseks. Ma vajan seda, et Minu prohvetid räägivad trompeti häälel, mida Mina vabastan läbi nende. Aga kui nad pole eraldunud Minu jaoks, siis kuidas Ma saan neile anda teatud helisid ning kuidas Ma saan neid pühendada Oma saladustesse? Ma andsin tugevuse oma sulasele Eelijale väikesest ojast, Ma andsin ilmutuse Moosesele, et ta lööks vastu kivi , et Minu jõed saaksid välja voolata. Mida keerulisemad ja raskemad on Sinu päevad, seda võimsamalt saab Minu vägi esitletud.“
„Minu südame saladused saavad osaks Sinust, kui Sa istud koos Minuga Minu Armutrooni juures. Ma kutsun Sind tulema koos Minuga, eralduma koos Minuga puhkepaika. Sel ajal, kui terved rahvad kõiguvad, tugevdan Mina Sind kui Jumal, kes annab Tuule Liuglemiseks. Minu rahu muutub Sinu jaoks aina magusamaks, samal ajal, kui päevad muutuvad üha pimedamaks. Nii et kuula Minu kutset ning näe avatud ust, mis on Sinu jaoks. Mina olen Taevane Isa, keda Sa vajad.“

Ülemlaul 8: 14 The Passion Translation
Tõuse, Mu kallis!
Tule ruttu, Mu Armsam,
Tule ja ole koos Minuga nagu graatsiline gasell.


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 12.10.2015



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar