neljapäev, 8. oktoober 2015

Brian Simmons „Jumala Käsi Sinu Üle“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Mina olen see, kes juhib Sind läbi elu. Minu Käsi on Sinu üle ning Mina ei kuku läbi selles, et juhtida Sind täiuslikul teel, mille Mina olen Sinu jaoks valinud. On palju uksi, mis Ma olen Sulle avanud, sest Mina olen Sinu Isa ning Mina kannan Sinu eest terviklikult hoolt ning saadan Sind igal sammul. Kui varjud hakkavad langema Sinu teele, siis Mina tulen valgustama Sinu teekonda. Kui Sa satud segadusse, siis Mina tulen ja muudan Sinu tee veelgi selgemaks.“
„Kui Sa oled andnud oma elu Minu Kätesse, siis Sul ei ole mitte kunagi vaja muretseda sellepärast, mis suunas Sa peaksid minema. Mina ei mängi Sinuga peitust Minu tahte teada saamisel. Minu tahe on väga selgelt kättesaadav. Minu valikud ja otsused Sinu elu kohta teostuvad ning ühel päeval Sa mõistad, kui täiuslikult Ma olen Sind juhtinud. Mina olen Sind valinud ja seetõttu oled Sa Minu Oma. Mina olen käskinud oma inglitel saata Sind igal päeval, kaitstes ja hoides Sind Minu teedel nii, et Sa ei pea komistama, kui Sa käid koos Minuga.“
„Ära mitte kunagi kahtle Minu plaanides Sinu elu jaoks. Ma pole teinud mitte ühtegi viga. Sa oled alati Minu Käte vahel kui keegi, keda Ma Väga Armastan. Maa peal on isasid, kes on unustanud oma lapse, aga Mina ei unusta Sind mitte kunagi, sest läbi Minu Poja Vere on saanud Sinust täielikult Minu oma. Ma olen igat tähte hüüdnud nimega, Ma olen mõõtnud Oma peopesaga ookeane, Ma olen hoidnud kinni mäestikest ning tõmmanud käega läbi taevalaotuse- Ma ei unusta Sind mitte kunagi, Ma ei vea Sind alt, Ma hoian Sind Enda Lähedal.“
„Vaatle, kuidas Minu saladuslikud teed ja viisid avanevad Sinu silme ees. Paljud on näinud Minu imesid ning samas nad pole mitte kunagi õppinud tundma Minu saladusi. Ma näitan Sulle imesid ja saladusi, kui Sa hoiad oma südame Minu ees.“
„Mu laps, Ma olen Isa, kes ei vea Sind eales alt. Mina juhin Sind teele, mida Sinul tuleb käia ning Sa kuuled Minu Vaimu häält, kes annab Sulle Minu teedele peidetud saladused. Tule Minule lähemale ning Mina sosistan Sulle elu sõnad, mis teevad Sind tugevaks ja puhtaks selle tarvis, mis on tulemas. Mina juhin Sind ja Mina ei vea Sind alt.“

Laul 25: 5 The Passion Translation
Saada mind kogu teel, võta mul käest ja õpeta mind.
Sest Sina oled minu Suureneva/Kasvava Pääste Jumal,

Ma olen mähkinud oma südame Sinu südamesse!

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.10.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar