esmaspäev, 28. aprill 2014

Laul 89 (The Passion Translation) 3.osa

 
3.osa
 
Miks meie Kuningas on lüüa saanud?
 
Miks Sa oled mind hüljanud, mind, kelle Sina võidsid?
Miks Sa viskasid mind ära?
Miks Sa kaotad oma enesevalitsuse minu suhtes?
Sa oled katki rebinud selle lepingu, mille Sa sõlmisid minu kui oma teenijaga.
Sa oled minult ära võtnud krooni ning visanud selle põrmu.
Sa oled maha kiskunud kõik minu kaitsevallid
Ja Sa oled muutnud kõik minu peidupaigad varemeiks.
Kõik möödujad saavad mind rünnata ja röövida ning minu naabrid samal ajal mõnitavad!
Selle asemel, et võidelda koos minuga, oled Sa asunud mu vaenlaste poolele,
Sa oled neile isegi andnud jõu mind alistada,
Ning seejärel  vaatad pealt, kuidas nad tähistavad oma võitu!
Sa ei aita mind enam lahingus. Sa oled mind hüljanud
Ja oled asunud nende mõõkade poolele, mis tahavad mind maha lüüa.
Sa panid minu kuningliku hiilguse kahanema,
Ja lubad tagandada minu valitsemise.
Sinu tõttu olen ma enneaegselt vananenud ning
Ma olen avalikult häbistatud!
/Sela- Paus Tema Ligiolus /
 
 
tõlkinud Jana Naudi 28.04.2014
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar