neljapäev, 5. märts 2015

Brian Simmons- Jumal sosistab: „ Sinust saab Minu poolt üles tõstetud võitja!“




 

Ma kuulen Jumalat sosistamas:

"Teerada, millele Mina Sind juhin, ei ole lai tee, mis viib hävingusse. Mina juhin Sind kitsale teele, mis muutub üha kitsamaks, kui Mina juhin Sind edasi.  Mul on vaja võitjaid.  Mul on vaja läbimurdjaid. Nemad saavad olema need, keda Ma juhin mööda kitsast teerada Oma südame ja Oma teede juurde. Usk, mis Ma Sulle annan ja head teod, mis Sul tuleb teha Minu heaks, tulevad esile vaid siis, kui ego on tee pealt eemaldatud ning jäetud minevikku. Minu võitjad tõusevad ja laulavad isegi siis, kui nad on veel vangistuses ja valus.“

"Ma liigun läbi Sinu nagu üleujutus ning uhun minema kõik, mis on  rüvetunud.  Aeg -ajalt põhjustab Minu üleujutus Sinus pisaraid, sest Sa mõistad, kui tõsi taga Mul on sellega, et teha Sinust Minu vabastaja.  Minus on paik Minu Armastuse „vangidele“, keda Ma hoian Oma südame ligi. Pole olemas mitte midagi, mis suudaks neid kõigutada, olgugi, et ümberringi võivad toimuda väga suured raputused. Ma vajan Oma võitjaid.  Minu ettevalmistus nende südames  saab olema täielik.  See on ka põhjus, miks Sinu teerada läheb aina kitsamaks, nii kitsaks, et ainult Mina olen Sind võimeline läbi viima. Minu Armastusega kaasneb Minu vägi. Sa ei käi enam omaenese teedel ning omaenese valitud rajal, sest Mina olen Sind  valinud, et Sa valitseksid siin elus kui Minu võitja ja Minu koiduvalguse tooja.“

"Aga selleks, et Sinust saaks Minu võitja, pean Mina esmalt täielikult ja läbinisti vallutama Sinu. Seejärel Sa tõused nagu kotkas taevalaotusesse,  võimetuna kukkuma, sest Mina hoian Sind kukkumisest, seeläbi, kuidas Sina hoiad ennast Minu Armastuses.“

2 Timoteosele 1:14 TPT

„Kaitse hästi neid võrreldamatuid aardeid Pühaduse Vaimu abiga, kes elab Sinus.“

 







tõlkinud Jana Naudi 05.03.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar