reede, 3. aprill 2015

Brian Simmons- Jumal sosistab: „Üks Minuga.“



Ma kuulen Jumalat sosistamas: „ Sa oled Üks Minuga.“

„Ma olen ühendanud Sinu hinge Minu omaga. Algusest peale olen Ma Sind kandnud ja hoidnud kui Enda oma. Kui Ma kandsin seda rasket risti Jeruusalemma tänavatel ja siis välja linna müüride vahelt, siis olid Sina Üks Minuga. Kui Minu kätesse löödi naelad, siis olid seal ka Sinu käed. Rist on see paik, kus meie südamed ühinesid Üheks. Ma valisin Sind välja. Ma ootasin, kuni Sinu usk tõuseb ja nüüd oled Sa Üks Minuga.“

„Minu surm oli Sinu surm, Ma surin nagu Sinagi. Jah, Mina surin, et pesta ära iga patu rüvetus, aga Sina surid Minus, sest me oleme Üks. Sinu vabastamine on tehtud täiuslikuks. Patt on võidetud. Surm kaotas oma astla (nõela) ja on täielikult alla neelatud Minu Elu võidus. Ülestõusmisvägi voolas võimsa jõuga Sinu hinge, nagu see ujutas üle terve maa, kui Ma tõusin surnuist üles. Sina oled üles tõstetud koos Minuga ja nüüd see elu, lõputa elu, täidab Sinu hinge. Palun tule sügavama arusaamise juurde sellest ühendusest, mis Sul on Minuga. Võta Minu Ihu, võta Minu Veri, tee need enda omaks ja koge siis Minu Auhiilgust, sest Sa oled Üks Minuga. Ma janunen Sinu armastuse järele, et juua õndsuse ja joovastuse karikast koos Sinuga. See on lõpetatud, Minu Pruut!“

Johannese 19: 28-30 The Passion Translation

Jeesus teadis, et tema missioon on teostada ja lõpule viia Pühakirjas kirjutatu ja Jeesus ütles: „Mul on janu.“ Seal lähedal seisis kann äädikaga, siis nad kastsid käsna äädikasse, panid selle iisopist kepi otsa ning tõstsid selle tema huultele. Kui Jeesus oli siis äädikat võtnud, ütles ta: „See on lõpetatud, mu pruut!“ Siis ta pea vajus alla ning ta loovutas oma vaimu Jumalale.
tõlkinud Jana Naudi 03.04.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar