laupäev, 8. august 2015

Brian Simmons „Jumala Hääle Kuulmine“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Vaikuses Ma räägin Sinuga. Igal  hommikul tule ja istu Minu jalgade ette ning õpi igaviku tarkusest. Mina räägin. Mina sosistan Sinu hinge. Käes on aeg, et kuulda igal päeval Mind väga selgelt. Ülesanded, mis Ma Sulle annan, on head ja tasuvad. Ülesanne, mis Ma panen Sinu ette igal päeval, toob õrnust Sinu hinge. Teised inimesed hakkavad tähele panema, et Sa oled olnud koos Minuga.“


„Õhtutundidel tule Minu juurde ning Ma sosistan Sinu vaimu Oma elavaid sõnu. Ma teen Sinu öistest tundidest kohtumise aja, kui Minu Vaim toob Sulle taevase armu ja Minu Ligiolu kaste. Kuula tähelepanelikult, nagu armunu kuulab oma Armsamat- Kuula Mind ja Sa kuuled Minu häält. Ma puudutan Sinu kõrvu ja avan need, et Sa oleksid õpetatav. Sa õpid tundma Minu teid, kui Sa kuulad Minu häält.“

„Ma armastan Sinuga vestlemist, Sinule kõnelemist ning Sinuga oma südame jagamist. Mul on paljud, kes ütlevad, et nad järgivad Mind, aga nad ei vaigista kunagi oma hinge selleks, et kuulda Minu häält. Ma olen Karjane, kes läheb oma lammaste ees, kutsudes neid nimepidi, hoolitsedes nende eest armastuses ning juhtides neid Oma teedel. Sa avastad ka selle, et Mina kuulan Sinu häält väga tähelepanelikult, et Ma kuulan, kui Sa räägid Minuga. Tule nüüd ja kuula igal päeval Minu sosinaid ning tea seda, et Mina olen Jumal.“

Õpetussõnad 8: 5-12 (The Passion Translation)
Kuula Mind ning Sa saad mõistlikuks ja targaks.
Isegi rumal ja nõrk
Võib vastu võtta mõistva südame,
Mis muudab nende sisemise olemuse.
Minu sõnade tähendus vabastab Sinu sees
Ilmutuse Sinu jaoks, et Sa võiksid valitseda siin elus.
Minu sõnad teevad Sind tugevaks, et elada selle järgi, mis on õige.
Sest kõik, mida Mina räägin, on vaieldamatult tõde;
Ning Ma keeldun välja kannatamast seadusetuse valesid -
Minu sõnad ei juhi Sind eales õigelt teelt kõrvale.
Minu huulte kõiki deklaratsioone võib usaldada;
Need ei sisalda mitte mingit moondunud loogikat ega tõe väänamist.
Kõik minu sõnad on selged ja otsekohesed
Kõigi nende jaoks, kel on vaimne arusaamine.
Kui Sul on avatud meel, siis Sa võtad vastu ilmutusliku teadmise.
Minu targad korrigeerimised on rohkem väärt kui kuld ja hõbe.
Kõige puhtam kuld pole võrreldav
Ilmutusliku teadmisega, mida Mina suudan edasi anda.
Tarkus on nii hindamatu, et see ületab igasuguste kalliskivide väärtuse.
Miski, mida Sa võid ihaldada, ei ole võrreldav tarkusega.
Sest Mina olen Tarkus, ja Mina olen kaval ja intelligentne.
Sest Minu käsutuses on elav arusaamine

Sinu elu jaoks kavandatud plaanist.


Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.08.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar