laupäev, 1. august 2015

JEFF JANSEN "PROHVETEERING EESTI KOHTA"





Jeff Jansen prohveteerimas Eestile:

Ma näen Eestit! Ma näen, kuidas Ärkamise Vaim tabab Eestit!

Leedu, Läti, Soome, Rootsi! Ma näen Eestist välja minemas Ärkamist!

See, mis juhtus 1984.aastal, 85.aastal, ja see Ärkamine Eestis, oli vaid väike laagrilõke selle kõrval, mida Jumal on vabastamas põlema Eestisse. Ma süütan selle rahva uuesti püha tulega, ülestõusmisväega!

Leedus toimub plahvatus! Lätis toimub plahvatus! Soome plahvatab! Rootsi plahvatab! Saksamaal toimub võimas plahvatus! Poola! Ja see pühib läbi kogu Euroopa! 

Sellest ärkamise tulest haarate Te praegu kinni!


Tuli on vabastatud just praegu Eesti üle! Ma näen Avatud ukse inglit, kes põleb Eestis! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine! Ärkamine, mis ei peatu! See pühib üle kogu Euroopa! 


Ka Venemaa kogudused, pange ennast valmis!



Konspekteerinud ja tõlkinud Jana Naudi 24.07.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar