pühapäev, 4. oktoober 2015

BRIAN SIMMONS „Kõigekõrgema Kaitse All“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mu laps, Ma olen näinud seda, kuidas Sa oled üle saanud oma mineviku valust. Ma olen näinud seda, kuidas Sa oled Mind otsinud ja hüüdnud Minu poole. Sa oled uskunud üle igasuguse inimliku arusaamise ning hoolimata sellest, mis Sind ümbritseb.“

„Ja nüüd Sa võid puhata turvaliselt Kõigekõrgema varju all ning Mul on Sinust hea meel. Usk on võitnud Sinu lahingu ning toonud Sulle võidu. Aga nii nagu enne, on ka tänane päev Sinu usule väljakutseks. Ära mitte kunagi kahtle Minus, vaid liigu edasi ning vaata, kuidas Mina avan Sulle uue ukse.“

„Ma ei jäta Sind eales maha ega vea Sind alt, kui Sa tuled usus Minu ette. Jätka liikumist rahu teel ning lase igal päeval Minul tuua Sulle aina enam ilmutusi Minu tugevusest. Otsekui õrna vihmasajuna saavad Sinu elu üle olevad tõotused täituma ning Sinu palved saavad vastatud. Vaata seda, mida Mina teen Sinu elu järgmisel ajaperioodil. Ma näitan Sulle Oma Väge.“

„Mina tegutsen nende südames, keda Sa armastad ning Sa saad olema tunnistajaks Minu armastusele nende suhtes. Usu Mind täna, kui Ma annan Sulle oma südame ja tõotused. Ma ei vea Sind eales alt. Need, kes toetuvad kogu südamega Minule, ei pea eales pettuma.“

Laul 37: 3-5 The Passion Translation

Jätka Jumala usaldamist ning nende asjade tegemist,
mis on õiged Jumala silmis.
Kinnita oma süda Jumala tõotuste külge
ning Sa võid tunda end turvaliselt,
tähistades Jumala ustavust.
Kui Sa teed Jumalast oma elu suurima rõõmu ja naudingu,
Siis Tema varustab Sind kõige sellega, mida Sa igatsed kõige enam!
Anna Jumalale õigus juhtida Sinu elu
Ning kui Sa siis usaldad Teda oma teekonnal,

Siis Sa näed, et Tema sai kõigega hakkama täiuslikult!



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.10.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar