pühapäev, 6. detsember 2015

Brian Simmons „Üks Samm Korraga“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa oled tulnud juba nii kaugele! Minu arm hoiab Sind ning Minu käsi kaitseb Sind! Palju kordi oled Sa komistanud, aga Mina olen Sind tõstnud üles ning kandnud Sind läbi kurbuse ja pimeduse oru. Ja nüüd Ma kutsun Sind raputama endalt maha igasugune enesehaletsus ning vabandused, mis hoiavad Sind paigalseisvana. Tõuse ja tule edasi. Ma olen Sind kutsunud võtma üks samm korraga.“

„Kui Mina juhin Sind, siis pole segadust, sest Mina valgustan Sinu teed. Kogu segadus, mis Sind täna ümbritseb, ei pärine Minult. Miks Sa otsid pidevalt kinnitusi ja pooldamist, kui Minu Vaim on Sinu sees? Usk teeb Sinu teeraja selgeks ning Minu Vaim muudab Sinu teekonna nauditavaks. Ära mitte kunagi ignoreeri seda elu, mis on Minu Vaimu kaudu Sinu sees, sest see on eluallikaks ning Tarkuse jõeks. Minu Vaim juhib Sind üks samm korraga.“

„Paljud inimesed Minu rahva hulgast on ignoreerinud Minu rahu teed. Sinu ümber on palju segadust ja keeristormi, aga järgne Minu rahu juhtimisele ning Sa murrad läbi uude paika. Liigu ja ela sügavas rahus, mis on Su südames.  Lase sellel sügaval rahul oma emotsioonid maha vaigistada ja puhtaks pesta, sest Minu rahu kannab Sind. Mina, Jumal, olen Ainus, kes teab kõike, mis on Sinu kohta vaja teada. Ma tunnen Su nõrkusi ning Ma tean Sinu armastust Minu vastu. Mina kutsusin Sind, hoolimata Sinu paljudest väljakutsetest, et Sa võtaksid ühe sammu korraga ja tuleksid seeläbi lähemale Minule. Minu rahu hoiab Sind ning Minu rahu juhib Sind. Hoia oma süda selles imeilusas rahus, mida Mina Sulle annan.“



Johannese 15: 18-19 The Passion Translation
„ Lihtsalt pea meeles seda, et kui see uskmatu maailm vihkab Sind, siis on ta enne Mind vihanud. Kui Sa oled truu ja lojaalne maailmale, siis nad armastavad ja võtavad Sind vastu, kui kedagi endi hulgast. Aga kuna Sa ei joondu selle maailma tõekspidamiste ja väärtushinnangutega, siis nad vihkavad Sind. Mina olen Sind valinud ning võtnud Sind välja sellest maailmast, et Sa oleksid Minu oma.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar