esmaspäev, 3. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS "ÄRA RABELE"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen Sind õpetanud salajases paigas ning Sa oled õppinud tundma Minu Vaimu teid. Täna Ma tuletan Sulle meelde: Ära rabele, vaid puhka oma südames Minu rahu vaikuses ning lase Minul teha seda, mida Sina ei suuda. Ärevus ja rabelemine on Sinu rahu kõige hullemad vaenlased. Kui Mina annan Sulle mingi ülesande, siis annan Mina ka kindlasti Sulle vajaliku armu selle ülesande teostamiseks. Mina ei saada Sind iial läbi kukkuma ning Mina ei anna Sulle iial missiooni, et panna Sind ebaõnnestuma. Mina teen Sind tugevaks vaikuse paigas ning Mina toon Oma kõike muutva ligiolu Sinu ümber, et rahustada Sinu hinge.“

„Väga paljud Minu lapsed üritavad muuta teiste inimeste teerada, teadmata, et Mina olen tegutsemas kõigi nende sees, samal moel, nagu Ma töötan Sinu sees. Puhka Minu armastuses ning Mina toon asjad esile ning Mina toon ka esile need vajalikud muutused Sinu mõistuse ja meelte uuendamises. Lase Minul Sind viia suurema valguse ja sügavama arusaamise sisse. Sa hakkad nägema kõike seda, mida Mina olen tegemas teiste inimeste eludes. Sa hakkad siis palvetama palju suurema jumaliku tarkusega. Kuni Sa ei tule kõrgemale Minu valguse sisse,  saad Sa kõigest valesti aru, mida Mina teen.“

„Kui Sa tõesti tunned Mind, siis Sa lõpetad rabelemise, et olla parem inimene. Sa lõpetad ka siis rabelemise selle pärast, et olla armastatud. Rabelemine on märk sellest, et Sa oled hüljanud Minu tugevuse ning oled haaranud kinni omaenese jõus selle elu muredest ja raskustest. Kui Sa keeldud rabelemisest, siis on Sul võimalik astuda  usuhingamise ellu, mis Mina annan kõigile neile, kes Mind armastavad. Usk puhkab lootuse teadmises, et Mina ei vea mitte kedagi alt ning ei valmista mitte kellelegi pettumust. Nii, et Mu armas laps, käes on Sabbathi puhkuse aeg. Rõõmutse, kui Sa sisened Minu Kuningriigi reaalsusesse.“

Heebrealastele 4: 3 The Passion Translation

„Nende jaoks meie seast, kes usuvad, aktiveerib usk tõotused ning me kogeme kindlameelse rahu ja hingamise sfääri.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 03.10.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar