laupäev, 8. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS „ HOIA OMA SÜDA JUMALA RAHUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa leiad oma tugevuse keset puhkust. Sinu osaks on puhata Minu jalgade ees. Minu osaks on valmistada Sulle teed ning eemaldada kõik takistused Sinu eest.“

„Ma tean Sinu vajadusi. Ma tean, kui väsinuks Sa oled muutunud ning Mina hoolin Sinu rahust, tervisest ja tugevusest. Mina olen Lahingute Jumal, aga Ma olen samuti Tuultel Liuglemise Jumal. Kui Sa oled üksi Minu ees, siis Ma tunnen suurt rõõmu sellest, kui Ma saan Sind tõmmata sügavamale Oma armastuse sisse.“

„Ma tunnen suurt rahuldust sellest, kui Ma saan Sind täita nii, et Sa spontaanselt hakkad üle voolama, peale seda, kui me oleme olnud lähedases osaduses. Kas Sa oled ära unustanud oma esimese kirgliku armastuse Minu vastu? Kas Sa oled lubanud inimeste nõudmistel eemaldada oma südame Minu kutsest tulla Minu ette?“

„Minu rahvas on üle maailma kogemas värsket ärkamist ning rahvad on valmis lõikuseks. Ma vajan seda, et Minu prohvetid räägiks trompeti häälel, mida Mina olen vabastamas läbi nende. Aga kui Minu inimesed pole eraldunud Minu jaoks, siis kuidas nad saavad vabastada teatud helisid ning kuidas saan Mina siis juhtida neid Oma saladustesse?“

„Ma tegin Oma sulase Eelija tugevaks kuivava oja ääres. Ma andsin ilmutuse Moosesele, et ta lööks vastu kivi, et Minu jõed hakkaksid esile purskuma. Mida raskemad on Sinu päevad, seda võimsamalt saab Minu vägi esitletud.“

„Minu südame saladused hakkavad täitma Sinu sisemust, kui Sa istud koos Minuga Minu Armutroonil. Ma kutsun Sind liikuma koos Minuga, tulema eemale koos Minuga puhkuse paika. Isegi, kui terved rahvad on raputuse keskel, tugevdan Mina Sind, kuni Sa tunned Mind kui „Tuules Liuglemise Jumalat“. Minu rahu muutub järjest magusamaks, mida pimedamaks muutuvad päevad. Nii et kuula Mu kutset ning vaata avatud uksele, sest Mina olen Sinu Isa, keda Sa väga vajad.“

Ülemlaul 8: 14 The Passion Translation

„Tõuse, mu kallim!

Tule kiiresti, Mu kullakallis.

Tule ja ole graatsiline gasell koos Minuga.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.10.2016
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar