pühapäev, 16. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS "JUMAL HAKKAB LINNASID KATMA AUHIILGUSEGA OTSEKUI TEKIGA"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina olen toomas tohutult suurt ja aulist Püha Vaimu liikumist. See on koheselt saabuv. Kui Teie avate oma südamed Mulle, siis Mina avan teie kohal taevad! Te hakkate nägema oma silmadega kõike seda, mida Mina teen ka kõige suurema pimeduse keskel, mis otsekui domineeriks praegu. Mitte miski ei suuda takistada Minu võimsat kätt, kui Mina asun läbistama pimedust Oma Vaimuga. Nii, nagu Mina tõin meeleparanduse ja pöördumised Niinive linnas, hakkan Ma katma terveid linnasid Oma Auhiilguse tekiga!“

„Ainult usu ja Sa näed seda! Minu Vaimu liikumine tähendab seda, et kõik asjad on võimalikud. Vaata, mida Mina teen meediaga, nad hakkavad tegema ülekandeid tervetele rahvastele Minu käe läbi toimuvatest imedest. Minu Auhiilguse Poeg saab olema kuulus taaskord Oma võimsate tegude poolest!“

„Palvetavad mehed ja naised, kes teevad koostööd ülistajatega, toovad Auhiilguse atmosfääri üle linnade. Üks linn jääb pimedusse ja teine saab üle ujutatud Minu Valguse, Armastuse ja Elu poolt! Kas Ma pole mitte „Rohkem Kui Küllalt“, et kõike seda teha? Nii paljud on igatsenud näha seda, mida Teie silmad saavad nägema ja tunnistama. Nälg Minu Ligiolu järgi saab Teid alla neelama, kui Mina katan Oma Auhiilgusega otsekui tekiga terveid linnasid.“

„Paluge Minu käest ning Ma annan Teile terveid linnasid rahvaste seas Teie päranduseks! Küsige Minult usus, teades, et Minule pole mitte üks asi võimatu! Mina toon tervenemise. Ja pääste jõed hakkavad voolama Teie rahva seas tervetes linnades!“

Laul 68: 28-29 The Passion Translation

„Esitle oma tugevust, Jumal, ning me saame olema tugevad!

Sest Sinu imed on teinud meist need, kes me oleme.

Isand, tee seda uuesti ning demonstreeri Oma templist Oma võimast väge.

Sinu käsul toob iga kuningas Sulle kingitusi.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.10.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar