esmaspäev, 24. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS "JUMAL HOIAB PLAANE SINU ELU JAOKS"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minul on Sinu elu jaoks plaan, mis sai valmis kirjutatud juba enne seda, kui Sa sündisid. See plaan tähendab Sinu toomist Minu südame keskele ning Minu täiuse sisse. Mina olen Jumal, kes Sind lõi ning kes Sind vormis juba emaüsas. Minu pilk oli Sinu peal juba siis,  kui Sina polnud veel oma silmi avanudki. Minu plaan Sinu elu jaoks õnnestub ning ühel päeval Sa ütled rõõmuga: „Kallis Issi, Sa oled teostanud kõik nii hästi!“

„Minu ajastus on täiuslik- Mina teen kõik asjad imeilusaks Omal ajal. See, mida Sa täna näed, ei ole igavene. Sinu perekonnas võivad olla täna probleemid, aga need ei kesta igavesti. Sinu ümber võivad olla probleemid, aga need kaovad õige pea. Mina hoian plaane Sinu elu jaoks Oma käes. Selle plaani detailid rulluvad tasapisi lahti, aga Minu jumalik käekiri on kõiges selles peidus. Kinnita oma süda Minu Ustavuse külge ning ära lase oma tähelepanu kõrvale juhtida asjadel, mis tunduvad võimatud ning mis tahavad Sind piirata. Mina olen Sinu Isa ning Mul on plaan, kuidas teha Sind edukaks ning jõukaks ning viljakaks Minu viinamäel.“

„Mina pean Sinu elu väga kalliks, nii et anna see Minule hoida ning vaata, kuidas Mina tegutsen. Kui Su päevad mööduvad, siis Sa vaatad tagasi oma elule ning näed Minu täiust. Sa näed seda, kuidas Mina pidasin Sind väga kalliks. Need arusaamatuse hetked ei suuda takistada lootust, mis elab Sinu sees. Ja isegi, kui Sa ei mõista seda, mida Mina olen tegemas käesoleval hetkel Sinu elus, siis vaata ikkagi Minu peale ja tea seda, et Mina hoian Enda kaitse alla Sinu elu plaane. Need plaanid sisaldavad seda, et Sind ujutab üle Minu lõppematu rahulolu. Sinus tõuseb täiuslik kiitus. Ma armastan Sind, Mu kallis laps, ning Ma ei luba Sind eales testida üle Minu armu mõõdu, mis Sind hoiab. Usalda Minu Ustavust. Ma ei valmista Sulle pettumust.“

Efestlastele 2: 10

„Meist on saanud Tema poeesia (meistriteos), uuesti loodud inimesed, kes täidavad selle saatuse, mis Tema on igaühele meist andnud, sest me oleme ühendatud Jeesuse Kristusega, Võituga. Juba enne meie sündimist planeeris Jumal ette meie saatust ja häid tegusid, mida me hakkame tegema ja täide viima!“
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 24.10.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar