teisipäev, 25. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS „JUMALA KINGITUS SULLE ON TEMA LÕPPEMATU JA VÕIDUKAS ELU“


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma armastan heade kingituste andmist Oma lastele, neile, kes on sündinud ülalt. Mul on varuks aarded ja varandused, mida maailm ei suuda eales anda. Maailm ei suuda ka selliste kingituste väärtust eales õigesti hinnata. Ma annan Sulle uue elu, ülestõusmiselu. Kolgatal Minu ihu surma läbi sai võimalikuks elu andmine. See uus elu, mida Mina Sulle annan, pulbitseb esile Sinu seest, Sinu hinges sellisel viisil, et see alistab kõik, mis üritab konkureerida Minu armastusega Sinu elus. Minu ülestõusmiselus peituv sõnulseletamatu rõõm on Minu kingitus Sulle.“

„Maailm suudab näha vaid Kristust suremas ristil, aga Mina olen Triumfeeriva Võidu toonud Kristus. See sai alguse hetkest, mil ma jalutasin varahommikul minema sellest hauast. Minu elu polnud võimalik piirata selle hauaga, sest see elu voolab välja Igavesest Armastusest, mida pole võimalik peatada. Haud ei suutnud Mind kinni hoida, aga Sina suudad. Sina suudad Mind hoida enda lähedal ning kallina oma südame ligi. Minu kingitus Sinule on Minu lõppematu ja võidukas elu.“

„Paljud on otsimas seda, mida Mina olen Sulle juba andnud. Võta see kingitus ning jaga seda nendega, kes on Sinu ligi. Las Sinu perekond näeb seda, et Mina elan Sinu sees ning nad hakkavad Mind austama. Ja ära mitte kunagi häbene seda kingitust jagada nendega, kes seda väga vajavad, nendega, kes on haavatud ja valudes, nendega, kes on külmad ja kõva südamega. Sest nende „kõvade südamete“ taga on peidus õrn ja habras hing, mis hädasti vajab selle kalli kingituse puudutust. Need hinged vajavad Minu elu kogemist. Ava oma süda nendele inimestele ning jaga Minu Armastust.“

„Ma olen Sulle andnud Oma Armastuse täiesti vabalt. Mine nüüd ja jaga seda teistega samuti täiesti vabalt. Minu kingitus Sulle on see rõõmsameelne kindlustunne, et Mina elan Sinu sees. Nii, nagu Mina olen praegu, oled Sina selle maailma jaoks. Puhka selles kindlameelsuses ning suur saab olema Sinu rahu.

Roomlastele 6: 22-23 The Passion Translation

„Aga nüüd Teie, kui Jumala armastavad teenijad, elate rõõmsameelses vabaduses kõigest patu väest. Nii et pange tähele kõiki neid kasusid, mida Te nüüd saate nautida- Te olete toodud sügavuti tõelise pühaduse kogemise juurde, mis lõpeb igavese eluga! Sest patu armetu tagajärg on surm, aga Jumala ülikülluslik kingitus on igavene elu, mis on leitav Sinu ühenduses meie Isanda Jeesuse Kristusega, Võituga.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.10.2016

2 kommentaari: