teisipäev, 18. oktoober 2016

BRIAN SIMMONS „MU LAPS, MA OLEN NÄINUD SEDA, KUIDAS SA OLED VÕITNUD MINEVIKU VALU“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa oled mind otsinud ning hüüdnud Minu poole. Sa oled uskunud üle inimliku arusaamise ning hoolimata kõigest sellest, mis Sind on ümbritsenud.“

„Ja nüüd Sa saad puhata Kõigekõrgema turvalise varju all ning Ma tunnen Sinust rõõmu. Usk on võitnud lahingu ning toonud Sulle võidu. Aga sa seisad veel jätkuvalt oma usus silmitsi väljakutsega. Ära mitte kunagi kahtle Minus, vaid liigu edasi ning vaata, kuidas Mina avan Sulle uued uksed. Ma ei jäta Sind eales maha ning Ma ei vea Sind alt, kui Sa tuled Minu ette usus.“

„Jätka liikumist rahu teel ning lase Minul tuua Sulle selle päeva jooksul suurem ilmutus Minu tugevusest.“

„Õrna vihmasaju sarnaselt saavad Minu tõotused täituma Sinu elus ning Sinu palved saavad vastatud. Jälgi tähelepanelikult, mida Mina teen Sinu elus järgmise ajaperioodi jooksul, kui Ma näitan Sulle Oma väge.“

„Mina töötan jätkuvalt nende inimeste südametes, kes on Sulle kallid ning Sa saad  olla tunnistajaks Minu suurele armastusele nende vastu. Usu Minusse täna, kui Ma annan Sulle kogu oma südame ja Oma tõotused. Ma ei vea Sind iial alt. Need, kes toetuvad kogu oma südamega Minu peale, ei pea pettuma.“

Laul 37: 3-5 The Passion Translation

Jätka Jumala usaldamist ning

Tee seda, mis on õige Tema silmis.

Kinnita oma süda Jumala tõotuste külge ning

Sa võid elada turvaliselt,

Tähistades Tema ustavust.

Kui Sa teed Jumalast oma elu suurima rõõmu ja naudingu,

siis Tema tagab selle, et Su suurimad südameigatsused täituvad!

Anna Jumalale õigus juhtida Sinu elu,

Ning kui Sa siis usaldad Teda kogu oma teekonnal,

Siis Sa avastad, kuidas Tema teostab kõik täiuslikult!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.10.2016
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar