laupäev, 14. jaanuar 2017

Angie Stolba „Lase Jumala Armastusel End Määratleda“



Jumal on ütlemas:

“Lase Minu Armastusel end määratleda- mitte teiste inimeste tegudel ega nende arvamustel Sinu kohta. Sa oled Minu silmatera ja Mu südamerõõm. Sa oled võitnud Minu südame, Mu kallis õde, Mu pruut, Sa oled oma pilguga võlunud Mu südame!“(Vaata Ülemlaul 4: 9)

„Sinu igatsus meeldida Isale õnnistab Mind. Jätka lahkete ja heade asjade tegemist ning ära hoia end tagasi, mis puudutav teisi inimesi, kui Sul on jõudu tegutseda ja teha head“ (Vaata Õpetussõnad 3: 27) Jäta kõik tulemused Minu hoolde ning kui Sa annad, siis anna otsekui Minule. „Aga kui Te annate, siis Teie vasak käsi ärgu teadku, mida Teie parem käsi teeb, nii, et Teie andmine võiks olla salajas. Siis Teie Isa, kes näeb kõike seda, mida Te olete teinud salajas, tasub Teile.“ (Matteuse 6: 3-4)

„Teid tuntakse Teie armastuse poolest. (Vaata Johannese 13: 35). Jätkake nende armastamist, kes pole armastusväärsed, ning austage teisi inimesi isegi siis, kui nemad Teid vastu ei armasta. Julgustage jalge alla tallatuid ning toitke näljaseid. „Kui Te pingutate näljaste pärast ning täidate rõhutute vajadusi, siis Teie valgus tõuseb pimeduse keskel, ning Teie ööst saab otsekui keskpäev.“ (Jesaja 58: 10)

„Jätka kõndimist teerajal, millele Mina olen Sind kutsunud käima. Ära vaata paremale ega vasakule. Ole teadlik sellest, et Sina tood Minu Kuningriigi valguse pimeduse keskele. Jätka edasi liikumist, isegi nendel päevadel, kui kõik tundub väga raske, ning heida endalt ära iga koorem, mis püüab takistada. (Vaata He. 12: 1) Mu kallis, Sa meeldid mulle. Jookse hästi oma võidujooksu ning pressi edasi võiduhinna poole, et võita autasu, milleks Ma olen Sind kutsunud Taevase kutsega Jeesuses Kristuses. (Vaata 3: 14)“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.01.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar