laupäev, 21. jaanuar 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL TAASTAB SULLE AASTA, MIS ON LÄINUD KAOTSI.“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Täitumata unistused hakkavad nüüd täituma, sest Mina olen valvanud Oma Sõna üle ning oodanud, et täiuslik unistuse täitumise aeg kätte jõuaks.“

„Ma hakkan Sind praegusest hetkest alates kasutama selleks, et Sa tooksid tervenemist ja taastust paljudele, eriti oma perekonnale. Sa näed seda, kuidas Mina liigun Sinu võimatutesse olukordadesse otse keset Sinu limiteeritust ja piiratust. Kõik muutub läbi Minu Ligiolu, mis voolab läbi Sinu.“

„Haavatud ja murtud südamed õpivad taas püsti tõusma läbi nende sõnade, mis Sa neile räägid ning läbi selle armastuse, mida Sa neile näitad. Sa oled nüüdseks täielikult ette valmistatud Minu poolt, et hakata igal viisil tooma õnnistusi ja tervenemisi. Ära vaata tagasi, sest minevik ja ajalugu pole Sind kujundanud. Päike on hakanud tõusma ning uued ilmutused on hakanud esile tulema, et põimuda igal viisil Sinu elu kangasse. Täna Ma eraldan Sind, et Sa oleksid  Mu kallis tervenduse tooja.“

Roomlastele 15: 13 The Passion Translation

„Aga nüüd täitku meie Jumal,  Lootuse Inspiratsioon ja Allikas,  Teid ülevoolavalt mõõtmatu rõõmu ja täiusliku rahuga, kui Te usaldate Teda. Ja Püha Vaimu vägi ümbritsegu ja varustagu Teie elu jätkuvalt Jumala ülirohkusega, kuni Te kiirgate lootusest!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 21.01.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar