pühapäev, 29. jaanuar 2017

BRIAN SIMMONS „KINNITA OMA PILK JUMALA PEALE“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Tule ja vaata Mulle otsa. Kinnita oma pilk Minu Auhiilgusele, kuni Sa oled täielikult muutunud. Ma annan Sulle uued silmad, OMA SILMAD, mis annavad Sulle õige arusaamise. Ma kutsun Sind vaatama läbi Minu silmade. Kui Sa hakkad vaatama läbi Minu silmade, siis maailm Sinu ümber hakkab muutuma. Kui Sina näed haigeid, siis Mina näen neid tervenemas. Kui Sina näed kadunuid, siis Mina näen neid magamas, kes on valmis ärkama. Kui Sina näed pimedust lähenemas, siis Mina näen vaenlasi, kes saavad lüüa. Ja kui Ma vaatan Sinu peale, siis Ma näen Sind täielikuna, tehtuna terviklikuks ja ilusaks, ning miski pole puudulik.“

„Tule ja vaata Minu näoilmet, kuni Su silmad hakkavad nägema väga selgelt. Ma annan Sulle OMA SILMAD, mille läbi vaadata. Kui Sa vaatad tuhale, siis Mina näen ilu. Kui Sina vaatad piiratusele, siis Mina näen imesid ja kui Sina vaatad oma meeleheite ja valu peale, siis Mina näen tuleviku läbimurret. Vaata läbi Minu silmade ja kõik hakkab muutuma.“

„Ma kutsun Sind TÕELISE NÄGEMISVÕIME juurde, et Sa võiksid näha. Osta Minult tervendavat silmasalvi ning Su nägemisvõime saab olema selge. Kui Sa näed teisi rabelemas, siis Mina näen neid tulevaste võitjatena ja kui Sa näed teiste läbikukkumisi, siis Mina näen nende kõrbe õitsemas rooside kombel. Võia oma silmi Armastusega, tervendava silmasalviga ning Sa näed Päikesetõusu  keset kõige suurema pimedust. Tule Minu ligi ning Ma tervendan Sinu silmad ning Sa hakkad hindama asju selgelt ning Sul on terav eristusvõime nende päevade kohta, kus elad. Paljud näevad hukatust, Mina näen Auhiilgust. Paljud näevad hävitustööd, Mina näen, kuidas Minu Kuningriik laieneb ning ei lõpe eal. Mina näen lõppu juba algusest saadik ning kui Sa tuled Minu autrooni ette, siis Sa hakkad nägema, mida Minu prohvet Jesaja nägi- kogu maa on täis Minu Auhiilgust!“

„Kui Sa vaatad läbi Minu Armastuse silmade, siis Sa näed, kuidas asjad päriselt on. Sest Mina teen kõverad asjad sirgeks, nõrgad ning mannetud Ma teen tugevaks Oma väega. Ma kutsun Sind üles, et Sa lõpetaks oma ebaküpsete hinnangute andmise ning tuleksid Minu trooni ette, et vaadata Minu peale. Kas Ma pole mitte muutnud Sinu kurbuse rõõmutantsuks? Kas Ma pole mitte täitnud Sinu südant ülevoolavalt? Kas Ma pole mitte muutnud Sinu pimeduse valguseks? See on viis, kuidas Minu tütred ja pojad peaks elama ja liikuma ja rääkima! Mina lõpetan selle hea töö, mis Ma olen alustanud Sinu sees, kuni kogu Sinu olemus, iga osa Sinu elust on läbi immutatud Minu poolt!“

„Alates tänasest Ma kutsun Sind panema maha oma "pimedaks olemise" ning võta Minult vastu tervendav silmasalv, Minu Armastuse ilmutus, et Sa võiksid hakata kõike nägema teistmoodi. Te saate olema tuntud kui Elava Jumala pojad ja tütred, kui Te hakkate rääkima puhtusega ja selge nägemisvõimega. Ma hakkan Sulle näitama saladusi sellest, mis on tulemas, kui Su silmad saavad terveks ning Sa hakkad tõeliselt vaatama Minu Autrooni peale. Ma annan Sulle täna TÕELISE NÄGEMISVÕIME, mis pulbitseb ilmutustest ning sügavast arusaamisest. Su silmad saavad olema võitud, et näha hetkeseisust kaugemale, et hakata kutsuma asju, mida pole, otsekui nad oleks. Ma olen andnud Sulle eristusvõime anni, armu, et tuua lootust neile, kes on kaotanud julguse. Vii see armastuse tervendav silmasalv ka teistele inimestele ning vaata, mida Mina hakkan tegema, kui Sina räägid Minu sõnu ning näed läbi Minu silmade.“

Luuka 8: 17 The Passion Translation

„Kuna nüüd särab Teie sees see ilmutuse lamp, siis mitte miski pole enam peidetud Teie eest- kõik saab ilmutatud. Iga Kuningriigi saladus saab avaldatud ning saab olema nähtav läbi selle ilmutuse valguse.“









Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.01.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar