esmaspäev, 30. jaanuar 2017

BRIAN SIMMONS „ME OLEME ARMU KAUDU TOODUD RÕÕMUTSEMISE KOTTA“



Me kõik oleme toodud armu kaudu Rõõmutsemise Kotta. Meid on asetatud istuma Tema lauda ning meil on täiesti vaba sissepääs Tema kambritesse. Jumala Auhiilguse ligiolu ümbritseb meid ning see läbistab meid täielikult. Ta on meile öelnud, et kõik asjad kuuluvad meile, need on antud meile täiesti vabalt ARMU kaudu. Tema on teinud meist kuningad ja preestrid, armastajad, kes teenivad Teda ning kes valitsevad koos Temaga. Ma pole kindel, kui palju Sa arvad, et Ta võiks meile VEEL anda, kui Ta juba ON ANDNUD. Meile on antud rõõmsameelsuse õli, Armu Vaim elab meie sees ning Kristuse rikkused on valatud meie üle. Me elame vapustaval ajal.“

Laul 103: 3-4 The Passion Translation

„Sa suudlesid mu südant andestusega,

hoolimata kõigest, mis ma olin teinud.

Sa tervendasid mind igast haigusest

nii seest kui väljastpidi.

Sa päästsid mind põrgust ning säästsid mu elu.

Sa kroonisid mind oma armastuse ja armuga

ning tegid minust kuninga.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.01.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar