pühapäev, 29. jaanuar 2017

Darren Canning „Rohkus! Me Oleme Juurdekasvu ja Rikkaliku Varustuse Ajaperioodis.“



 

Selle Aasta Suured Ootused!

Aastate jooksul olen ma paljudel kordadel näinud Auhiilguse rongi ja hiljuti nägin ma seda uuesti. Detsembris nägin ma und, kus minu linnas pandi uued rongirööpad ning nendel hakkas liikuma uus rong. See rong oli iseloomulik minu linnale, aga see oli täiesti uus rong. Piletihind oli väga väike, aga ometi oli inimesi, kes ei suutnud seda maksta. Ma küsisin piletimüüjalt, kuhu see rong sõidab ja ta vastas, et Jõekaldale. Nii et ma ootan põnevusega, kuidas Jumal hakkab sel aastal uuesti imelisel viisil liikuma. Uued asjad saavad alguse ning neid asju mäletatakse kaua. Need asjad, mis tulevad sel aastal esile, saavad vundamendiks järgmisele kahekümnele aastale.

Minu kodulinnas Ottawas ehitatakse Uut Valguse Raudtee Süsteemi, mis valmib just sel aastal, et tähistada Kanada 150-ndat aastapäeva. Selle projekti teine etapp algab 2018.aastal. Ma sain just hiljuti teada (umbes kuu peale minu unenägu), et üks planeeritud liine hakkab sõitma Jõekalda peatusesse (inglise keeles: Riverside) Ottawa naabruses. Jumal on väga selgelt rääkimas, aga kes on hoolikalt kuulamas? Olge valmis selleks, et Koguduses tuleb esile uus Auhiilguse tase!

Finantsilised Õnnistused- Ole Valmis, Et Jumal Õnnistab Sind!

Sellel aastal annab Jumal Oma rahvale edasi strateegiaid ja plaane, mis toovad tohutu finantsilise juurdekasvu. Pööra eriliselt tähelepanu oma „kõhutundele“ või „kuuendale meelele“. Püha Vaim räägib Sulle tarkuse sõnu. Need inimesed, kes kuulavad neid asju ja järgivad neid Jumala juhtnööre, kasvavad jõukuses väga märkimisväärsel viisil.

Ma näen seda, kuidas inimesed saavad sellel aastal jõukaks ka aktsiaturu kaudu. Kui ma sain selle ilmutuse, siis ma muutusin väga rõõmsaks, sest ma nägin, kuidas Jumal toob rahvaste rikkused Kristlaste kätte. Kristlased saavad olema tuntud selle poolest, et nad on rahaasjades väga targad ja arusaajad.  

Ma kogen seda, kuidas mõningad inimesed saavad vabaks teatud kurjadest vaimudest, kes hoiavad tagasi finantsilisi õnnistusi. Ma nägin imeilusat maja Vaimus. Esimest korda, kui ma nägin seda maja, siis selles elas üks mees üksinda. Seinal oli selle mehe pilt, millel oli üks agressiivne kuju, kes hõljus mehe kohal. See oli põlvkondade needuse vaim, kes teda rõhus ning hoidis mehe elus õnnistuste voolamist kinni.

Ja siis ma nägin seda maja uuesti, aga seekord oli see maja täis tohutuid õnnistusi ja see agressiivne kuju oli kadunud ning seda pilti seinal enam polnud! Sinu vabastuse aeg on kätte jõudnud! Ole valmis selleks, et Jumal õnnistab Sind täiesti uutel viisidel! Ole valmis juurdekasvuks. Ole valmis selleks, et Su kodu/maja saab täis uuel viisil Jumala Auhiilgust, sest vaenlane ei suuda Sind enam tagasi hoida.

Aga selleks, et Sa saaksid sellel uuel ajaperioodil siseneda asjadesse, mis Jumalal on Sinu jaoks, peab Jumal alustama südameoperatsiooni Sinu elus. Nende muutuste algusfaasis tunnevad mõned end väga raskelt, nagu patsiendid, kes on anestesioloogi käe all. Sa võid tunda teatud raskusetunnet,  mis võtab maad Sinu elus.

Lase Jumalal teha Oma tööd  Sinu sees ja vaata, kuidas muutused hakkavad juunis ja juulis esile tulema. Mõned Teie hulgast hakkavad sügishooajaks elama sellistes tingimustes, mida Sa ei suutnud endale ettegi kujutada.  Suur soosing ja jõukus hakkavad voolama Sinu elus. Aga Sul tuleb USUS selle kõige sisse astuda. Mõned asjad, mida Jumal tahab Sulle anda, on nii suured, et selleks, et Sa oleksid võimeline nendesse astuma, peab muutuma kogu Sinu mõtlemisviis.  

Avalike Paikade Imed ja Võidmise Mantlid


Jumal hakkab avalikes kohtades liikuma imede ja tunnustähtedega. Ma nägin unenäo, kus imed hakkasid kohvikutes juhtuma. Kullatolm hakkab suurtes kogustes ilmnema inimeste kätel. Kui sellised imed ja tunnustähed tulevad esile, siis see avab inimsüdamed, et vastu võtta palveid Jeesuse nimel. Me hakkame nägema ka seda, kuidas igat liiki haigustest ja tõvedest hakkavad inimesed tervenema. Ma kuulutan just praegu, et alanud ajaperiood on aeg, kus paljud hakkavad tulema täiesti üleloomulikult Kristuse juurde.

Lähiajal on Jumal laiali jagamas uusi võidmise mantleid. Mul oli UNENÄGU, kus ma olin Taevases kingapoes, kus ma nägin sadu aulisi taevas valmistatud kingi. Need olid absoluutselt vapustavad kingad ning kättesaadavad neile, kes olid valmis maksma hinda. Sa saad Jumalalt väe, et teostada oma elus Jumala saatust. Kui Sa sel ajaperioodil otsid Teda, siis ma usun, et Jumal vabastab Su elus täiesti uued mõtlemisviisid, et Sa oleksid võimeline sisenema suuremate asjade teostumisse ning liikuma oma saatuses edasi. Jumal tahab Sind õnnistada ning kasutada Sind Tema Auks.

Minu palve on täna Sinu eest see, et kõik, mis on Jumalal varuks Sinu elu jaoks, sünniks ja tuleks esile. Ma palvetan, et iga takistus ning iga vaenlase rünnak saaks tühistatud, et Sa saaksid liuelda nagu kotkas taevalaotuses. Ma näen seda, kuidas Jumal kustutab kõik ajaga kaasas käinud halvad mõjud Su elust. Praegusel ajaperioodil hakkavad Jumalikud asjad laienema ja rohkenema. Sul avaneb võimalus asju saata korda väga kiirelt. Asjad, mida varasematel aegadel teostati nelja aastaga, teostuvad nüüd ühe aastaga. Ja Sa saad tagasi kogu selle aja eest, mil vaenlane sai Sinult varastada.
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 29.01.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar