esmaspäev, 2. jaanuar 2017

Lana Vawser „Jumal Tõmbab Eest Ära Kardinad Uue Ajaperioodi Manifestatsioonidelt /Ilmingutelt. Ja Sõnum Jumala Südame Järgi Kirjutajatele!"


  
2017.aasta 1.jaanuari hommikul jalutasin ma oma palveruumi ja kui ma hakkasin aknalt eest ära tõmbama kardinaid, et tervitada uue alanud päeva päikesesära, kõnetas mind Jumal, öeldes:
„Mina tõmban kardinad eest ära uue ajaperioodi manifestatsioonidelt/ilmingutelt. Ma tõmban kardina eest ära uuelt Minu LIGIOLU, VARUSTUSE, LÄBIMURRETE ja Püha Vaimu LIIKUMISE ilmingutelt ja manifestatsioonidelt sel uuel ajaperioodil.“
„Mu armas rahvas, Ma tõmban kardinad eest ära sel uuel NÄGEMISE ajaperioodil, kus Te NÄETE OMA FÜÜSILISTE SILMADEGA Minu südame ja Taeva  LOOMINGULISUST. Te näete, kuidas Mina liigun, varustan, toon läbimurded ning räägin täiesti LOOMINGULISTEL viisidel, mida Sa pole osanud isegi MITTE KUNAGI ette kujutada.“
 
VÄRSKUS.
Kui ma tõmbasin loomulikus sfääris kardinaid eest ära, siis Jumal rääkis samal ajal sellise TERVIKLIKKUSE ja VÄRSKUSEGA. See on ka viis, kuidas Jumal liigub sellel alanud ajaperioodil, Ta varustab, ilmub esile ja toob läbimurdeid sellisel viisil, nagu me pole KUNAGI VAREM näinud. 2017.aasta näeb välja TÄIESTI ERINEV sellest, mis toimus 2016.aastal, kuidas Tema rääkis, liikus, varustas ning murdis läbi.
 
MUL OLI NÄGEMUS JEESUSEST, KES HOIDIS HAAMRIT NAGU SUPERKANGELANE!!!
 
Ma nägin, kuidas Jeesus seisis uue ajaperioodi lävel. Ta tõstis üles tohutult suure haamri Oma pea kohale ning siis lõi selle järsult vastu maad. Maa rappus ning avanes. KOLM asja hakkas siis juhtuma. Ma nägin, kuidas MINEVIK sai täielikult katkestatud ning läbi lõigatud. Jumal tõi 2016.aasta ajaperioodi LÕPETAMISE. See oli deklaratsioon Vaimus sellest, et 2017.aasta saab olema TÄIELIKULT UUS.
 
2017.AASTAL TULEB ESILE JUMALA ÕIGLUS/ÕIGSUS.
Kui haamer puudutas maad, siis ma kogesin ka seda, et Jumala ÕIGLUS tuleb esile 2017.aastal. Seal, kus  EBAÕIGLUS tabas Jumala rahvast 2016.aastal kõikvõimalikkel viisidel, seal tõi Jumal TÜHISTAMISE sellele ebaõiglusele ning ESILE TULI Jumala rahva eludes Tema ILMUTATUD ÕIGLUS.
 
 
 
 
RASKETEST PAIKADEST SAAVAD ALGUSE VÄRSKENDAVAD ILMUTUSED.
Kui haamer puudutas maad, siis ma nägin, kuidas maa avanes ning sellest hakkas välja voolama kõige puhtamad ja ilusamad värskendavad jõed. Jumal ütles: „ Rasketes kohtades hakkan Ma tooma esile värskendavaid ilmutusi.Minu rahvas hakkab nägema puhtaid, elu andvaid ilmutusi, mida Mina annan neile, kui nad kõnnivad läbi „kõvastunud maa, et see saaks pehmeks, avatud maaks“. Nad NÄEVAD Minu südamest voolavaid puhtaid ilmutusi, kui nad kõnnivad sellel ajaperioodil, et SISENEDA! Mina värskendan nende südameid ja hingi. Mina toon VÄRSKENDAVA ILMUTUSE nendele aladele, kus hakkavad esile tulema LÄBIMURDED. Minu rahvas hakkab VOOLAMA selles ja surnud, kuivad kondid, kõva maa, tõuseb ELULE. Ilmutused, mis MINA ANNAN, hakkavad TÄHISTAMA neid kõvastunud paiku  EKSTREEMSETE ilmingute paikadena.“
„Kui Minu inimeste elud on olnud see kuiv ja kõva paik, mis puudutab Minuga käimist, siis Minu puhas Vaimu ilmutuste jõgi hakkab välja voolama nende südamest, ning nad pole enam tuntud kui KUIVAD ja kõvastunud südametega inimesed. Nad saavad olema tuntud kui ELU TÄIS inimesed, kes VOOLAVAD ÜLE värskusest, ilmutustest, rõõmust, vabadusest ja üliküllusest.“
 
JUMALA KUULMISEST KASVAB VÄLJA UUS RÕÕMU SEIKLUS.
Kui ma sel hommikul neid kardinaid eest ära tõmbasin, siis ma kogesin ka seda, et Jumal ütles: „Minu kuulmine toob kaasa uue rõõmu seikluse“.
Jumal võtab need inimesed Oma rahva hulgast, kes pressivad sisse, et kuulda Teda  täiesti uuel tasemel, et KUULDA TEMA HÄÄLT.
Jumal räägib ja kinnitab 2017.aastal Oma teid täiesti uskumatutel viisidel. Tema hääle kuulamine on üks rõõmus seiklus, mis avaneb uuel suursugusel viisil. Jumal ilmub kohale täiesti ootamatutel, seninägematutel ja põnevatel viisidel. Ta hakkab rääkima läbi asjade, mida Sa pidasid võimatuks ning see saab olema VÄGA LÕBUS!
Ära peatu, vaid palu edasi, et Sul oleks silmad, mis näevad ja kõrvad, mis kuulevad (Mt. 13: 16)
 
2017.AASTAL TÕUSEVAD ESILE NING NÄEVAD VÕIDMISE KASVU NEED, KES KIRJUTAVAD MINU SÜDAMEST LÄHTUVALT.
Ma kuulsin sõnu Jumalalt: „2017.aasta saab olema aasta, kus ärkavad ja tõusevad ning näevad võidmise kasvu Jumala südame järgi kirjutajad.“
Ma nägin TÄHELEPANUVÄÄRSET ärkamist nende hulgas, kes on kutsutud KIRJUTAJATEKS, aga kes ei ole veel sellesse sisenenud. Sellel aastal koged Sa Jumala hingust puhumas Sinu üle ning ÄRATAMAS SIND. Sa kuuled Tema häält nii selgelt ning Sa kirjutad Jumala südamest lähtuvalt nii tähendusrikkalt, et Jumala rahva eludesse saavad vabastatud lootuse, julgustuse, hoiatuse ja kinnituse sõnumid.
 
KÜMNEKORDSE MÕÕDUGA JUURDEKASV.
Ma nägin neid, kes juba tegutsesid KIRJUTAJA VÕIDMISES Jumala juhtimisel- Sul saavad olema nii võimsad kohtumised Jeesusega , et see suurendab Sinu KIRJUTAJA VÕIDMIST Sinu elus KÜMNEKORDSE MÕÕDUGA.
 
JUMALA SÜDAME JÄRGI KIRJUTAJAD- TEHKE KINDLAKS, ET TE OLETE SELLEL AASTAL VALMIS PALJUDEKS PÄEVIKUTEKS.
Ma tundsin, kuidas Jumal ütles: „ KIRJUTAJAD, tehke kindlaks, et Te olete valmis sellel aastal PALJUDEKS päevikuteks.  Sest Mina täidan päeviku päeviku järel sellel aastal Oma südame ilmutustega Sinu jaoks. Kui Sa oled emmanud Minu Sõna, elades ja jätkuvalt elades salajases paigas, kui Sa oled kuulnud ja vabastanud Minu südame LOOTUSE ja JULGUSTUSE sõnu- sõnad, mis tõeliselt peegeldavad MINU TÕELIST OLEMUST- siis Mina annan Sulle JUURDEKASVU!!!“
 
JÄÄ SÜGAVUTI SÕNASSE, JÄÄ OSADUSSE, ÄRA ISOLEERI END, JÄÄ VASTUTUSTUNDLIKUKS KUI ILMUTUSTE JUURDEKASV TULEB.
„See ILMUTUSTE TASE, mida Mina vabastan sellel 2017.aastal Oma Kirjutajatele, on täis täpsust, selgust ning Minu väge moel, nagu Te pole varem kogenud. Selle võidmise ja ilmutuste juurdekasvu keskel Te PEATE JÄÄMA sügavuti Minu Sõnasse. Toituge Minu Sõnast ning Teil tuleb jääda USKLIKE OSADUSSE! Teil tuleb jääda vastutustundlikuks ning aruandekohuslaseks,  ning Teil tuleb jääda Vaimse katte alla. Sest vaenlane otsib viise, kuidas Teid isoleerida ning kuidas tuua Teie ellu pettust viisil, et see takistab Minu puhaste ilmutuste ja võidmise juurdekasvu voolamist. Jää Minu ligi, jää õpetatavaks, aruandekohuslaseks ning kaetuna Minu Sõnas.“
 
TEMA SÜDAMEST KIRJUTAJAD, SUURIMAD PÄEVAD TEIE ELUS ON EES!
„Kirjutajad, Teie suurimad Jumala KÜLASTUSTE, KOHTUMISTE, ILMUTUSTE, SOOSINGU ja AVATUD USTE päevad on Teie ees!!!minu südame järgi KIRJUTAJAD, Teie SAATUS on Teie üle DEKLAREERITUD, KUULUTATUD! Käes on Teie SAATUSE päevad!!!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.01.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar