teisipäev, 27. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL VIIB SIND EDASI“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mu südame rõõm, kuula Oma Isa häält. Ma armastan Sind ning Ma ei unusta eales seda, kuidas Sa oled Mind armastanud läbi kõigi oma raskuste. Kuigi Su palet varjutavad tumedad pilved, murrab armastuse valgus läbi nende pilvede ning särab Sinu üle. Tänasel uuel päeval ma annan Sulle Oma tõotuse, et Mina viin Sind edasi. See, mis on Sind takistanud minevikus, on peagi unustatud, sest uue päeva lootus on muutnud Sinu jaoks asjad reaalseks.“

„Mina viin Sind edasi uude paika, kus Sa näed palju selgemalt ning armastad palju sügavamalt. Ma teen Sulle Ennast arusaadavaks ning Sa näed siis, kuidas Mina tegutsen Sinu elus. Sa tunned rõõmu sellest, mida Mina teen, sest Sinust saab see, kes võidab. Sinu usk tõuseb ning Mina viin Sind edasi. Kutsumine Sinu elu üle on suur, aga ometi oled Sa unustanud paljud tõotused, mis Mina olen Sulle andnud.“

„Tuleta meelde, mis Ma Sulle ütlesin, kui Sa alistasid oma südame Minule. Mina tõotasin Sulle, et Ma juhin Sind ja viin Sind edasi. Ja Sina vastasid: „Ma armastan ja teenin Sind terve oma ülejäänud elu.“ Pea seda tõotust meeles ning armasta Mind isegi siis, kui Su teele satuvad asjad, mis püüavad Sind heidutada ja hirmutada ning mis üritavad tuua Sulle raskeid koormaid. Armasta Mind seal, kus Sa oled ning pane tähele neid imesid, mida Mina teen Sinu heaks! Anna Mulle oma süda, nagu Sa andsid päris alguses ning Mu Arm viib Sind edasi, kuni Sa ütled: „Kõik, mis Sa, Jumal, oled teinud mu elus, on olnud nii hea!“

Õpetussõnad 4: 18 The Passion Translation

Jumala armastajad kõnnivad valguse kiirteel,

Ning nende tee särab aina eredamalt ja eredamalt,

Kuni nad toovad esile täiusliku päeva.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 27.06.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar