teisipäev, 4. juuli 2017

BRIAN SIMMONS „SÜDAMELÄHEDANE“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Tänaseks oled Sa jõudnud paika, kus Minu sõnad on Sulle tähtsamad kõigi teiste sõnadest. Sest Minu sõnadest leiad Sa elu ja tugevuse. Kui Sind kiidetakse või Sind kritiseeritakse, siis tule alati Minu jalge ette ning aseta kõik need sõnad Minu ette. Ainult Minu Ligiolus Sa tunnetad tõde. Kui Ma Sind siis korrigeerin, siis toimub Su sees täielik muutus. Ja kui Ma Sind julgustan ja kinnitan Sulle Oma armastust, võta see siis vastu ning tunne sellest rõõmu, sest sellest kõigest saab Sinu tugevus. Need asjad, mis vajavad veel täiustamist Sinu sees, muutuvad ainult siis, kui Sa suhtled Minuga.“

„Kui Sa eksid, siis inimesed korrigeerivad Sind, aga Mina tervendan, kui Sa kukud läbi. Minu sõnades on vägi, et ellimineerida ja eemaldada kõik Sinu hirmud. Minu sõnades on peidus arm, et kustutada ära kõik Sinu vead. Kui Sa täna kuulad Minu sõnu, siis väärtusta ja pea südamelähedaseks kõike seda, mis Ma Sulle räägin.“

„Kui Su süda mõistab Sind hukka, siis Mina seda ei tee, sest Mina olen suurem kui Su süda. Ära otsi teiste inimeste austust, unustades Minu sõnad. Sest Minu armastus on see, mida Sa vajad. Ja õige pea hakkad Sa nägema, mida Mina olen Sinu jaoks ette kujutanud, kes Sinust saab, kui Ma sünnitasin Sind uuesti.“

„Tule Mulle lähemale ning Mina tulen Sulle lähemale, kuni Sa näed Minu Auhiilgust. Ma olen kõndinud Sulle väga lähedal läbi kõigi Sinu lapsepõlve aastate, isegi sel ajal, kui Sa ei tundnud Mind ära. Ja nüüd on Minu sõnad saamas Sinu jaoks järjest magusamaks, kui Sa kasvad küpsemaks ja õrnemaks Minu suhtes. Mina olen Sinu jaoks Eluallikas ning just täna olen Ma Sinu sees Elavaks Sõnaks, sest Ma kutsun Sind Enda omaks.“

Ülemlaul 4: 7 The Passion Translation

„Iga osake Sinust on nii ilus, Mu kallis!

Sa oled täiuslik oma ilus. Pole ühtki viga Sinu sees!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.07.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar