esmaspäev, 10. juuli 2017

Charlie Shamp „Jumala deklaratsioon Sinu elu üle!“



Ma võitlen Sinu eest Vaimus!

Ma deklareerin ja kuulutan Sinu üle, et Jumal kirjutab sellel kuul ümber Sinu eluloo ja Sa hakkad seisma Tema armus, soosingus ja üleloomulikus ülikülluses. Ma näen, kuidas sellel kuul avaneb Sinu jaoks taevas ning vallanduvad mõõtmatud jõukuse ressursid ning taevasest paigast hakkavad voolama Su ellu uued sissetuleku jõed. Ja Sinu huultelt hakkavad esile tulema seni ettekujutlematud tunnistused Jumala headusest. See maapind, kus Sa kõnnid, hakkab tooma esile küllust, taevast hakkab sadama Jeesuse nimel taevane jõukus. Ma näen väga õelaid nõidasid, kes üritavad blokeerida Sinu õnnistusi, aga nad langevad välgu kiirusel. Iga õel needus, mis on räägitud Sinu vastu, murdub Kristuse väe läbi. Iga surma leping, mis on saadetud Sinu teele, saab just nüüd tühistatud. Iga saatanlik lukustus, mis on saadetud välja pimeduse kuningriigist, et Sind kinni hoida, saab lahti lukustatud just nüüd. Ma prohveteerin Sinu üle just nüüd, et kõik, mida saatan on Sinult röövinud, saab Sulle taastatud topelt koguses. Sulle hakkavad kuuluma maad ja majad. Sinu osaks ei ole enam puudus ja vaesus, vaid Su elu üle saab valitsema Aabrahami võidmine ja jõukuse vaim! Ma deklareerin Sinu elu üle, et iga pettumuse asemele, mis on olnud Su elus, annab Isand Sulle jumaliku "õigesse kohta asetamise". Ma murran Jeesuse Kristuse nimel Su elu üle tõrjutuse ja hüljatuse ning ma kuulutan välja Sinu elus, et Sa oled omaksvõetud, tunnustatud ning õnnistatud!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.07.2017
 

 

1 kommentaar: