reede, 21. juuli 2017

Helen Madeline „Lase Mu Rahvas Minna!“



Ühel hommikul ülistamise ajal ma kuulsin neid sõnu: „LASE MU RAHVAL MINNA!“ See kajas kogu taevas. Need sõnad kajasid läbi atmosfääri, kui ma nägin, kuidas Jumal sirutas oma sõrme Taevast läbi lõhestatud katte ning tungis Maa sügavusse. Kui see juhtus, nägin, kuidas suur konfrontatsioon leidis aset, kui Jumal osutas oma sõrmega vaenlase suunas hoiatuseks. Isanda hääl rääkis uuesti: „LASE MU RAHVAS MINNA!“, mis vibreeris läbi kogu Maa, See kõik tõi esile raputuse atmosfääris.

Siis näitas Isand mulle inimesi, kes olid vangis ja orjastatud. Mõnel olid müürid nende ümber, kaitsetara, ketid, ahelad olid kõikjal nende ümber ja erinevad sõnad olid kirjutatud nende ahelate peale: VALED, HIRMUD, SOLVANGUD, HÄBI, DEPRESSIOON, VALU, UHKUS, HAAVAD, HAIGUSED jne.

Ja siis ma nägin, kuidas auhiilguse pilv tuli alla taevast ning hakkas ümbritsema inimesi nii, et atmosfäär nende ümber hakkas rappuma. See Taevane raputus saatis vaenlase täielikku kaosesse, kui atmosfäär inimeste ümber hakkas täielikult muutuma. Ma kuulsin kiljuvat häält karjumas: „TAGANEME! TAGANEME!“, kui vaenlane põgenes ja karjus põrguväravatest. Kui vaenlane põgenes, siis Auhiilguse atmosfäär raputas neid müüre, mis hakkasid lagunema! Müürid ja kaitsetarad hakkasid kokku varisema! Ahelad ja ketid purunesid! Inimesed VABASTATI!

Jeesus jätkas: „Tõesti, tõesti Ma ütlen Teile, igaüks, kes teeb pattu, on patu ori. Ori pole täieõiguslik perekonna liige, aga poeg kuulub perekonda igavesti. Nii et kui Poeg teeb Su vabaks, siis Sa oled tõeliselt vaba!“ (Johannese 8: 34-36 NIV)

Ja siis ütles Isand: „TEIE OLETE MINU RAHVAS! Täpselt samamoodi, nagu Ma tegin Iisraeli rahva jaoks, teen Ma täna Teie heaks. Ma vabastan Oma rahva üle VABADUSE HELILAINE, mis täidab atmosfääri võimsa tuulena, mis liigub ringi sellise väe ja autoriteediga. Iga kõrgistust (nähtavat ja nähtamatut) raputatakse, kuni vaenlane ei suuda enam vastu seista Minu VAIMU HELILE, mis täidab ATMOSFÄÄRI.

„Tule Minu juurde ning hinga sisse Mind! Lase Ma täidan Sind! Ära lase mitte millelgi tulla Meie vahele! Sa koged ja tunned Mind, näed Mind, kuuled Mind nagu ei eales varem! NING SA SAAD VABAKS! JA MUUTUD IGAVESEKS! Minu veri valati SINU EEST, sest MA ARMASTAN SIND! Nii et tõuse püsti! Ja Sa näed, et Sa pole enam pimeduse poolt seotud! Vallanda oma kiitus ja tõsta oma hääl! Tõsta oma silmad ning Sa näed ja koged oma südames, et Sa tead, et MINA OLEN SINU ISAND, JUMAL, KES SIND ARMASTAB, KES SIND VABASTAB, KES SIND JUHIB kõigi asjade TÄIUSESSE, mis Minul on Sinu elu jaoks.

„Mina olen ISAND, ja Mina toon Teid välja Egiptuse koormate alt ning Mina vabastan Teid nende vangistusest. Mina lunastan ja päästan Teid oma väljasirutatud (tarmuka ja väelise) käsivärrega ning võimsate kohtumõistmiste tegudega (Egiptuse vastu). Ja siis Ma võtan Teid Oma rahvaks ning Mina olen Teie Jumal; ning siis Te teate, et Mina olen Teie ISAND, Teie Jumal, kes lunastas Teid ja tõi Teid välja Egiptuse koormate alt.“ (2 Mo. 6: 6-7 AMP).

Jumala süda hüüab intiimsuse järgi Teiega, Oma Rahvaga. Ta ei taha, et Tema ja meie vahele tuleks miski, et midagi hoiaks meid tagasi. MEIE OLEME TEMA RAHVAS! Ja Jumal on välja rääkinud: „LASE MU RAHVAS MINNA!“ Nii et tõstkem oma hääled, oma ülistus ja kiitus ning kuulutagem seda oma elude, perekondade, oma sõprade, koguduste, töökohtade ja linnade üle! Las meie hääled täidavad atmosfääri ning tehkem koostööd Püha Vaimuga, et TEMA RAHVAS SAAKS VABAKS!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 21.07.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar