kolmapäev, 8. november 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL MUUDAB SIND TÄELIKULT LÄBI OMA ARMASTUSE“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Täna Ma õpetan Sind armastama. Minu armastus on tohutu ja lõputu. See avab Su südame tõeliselt mõistma, Minu armastus õpetab Sind aru saama, kuidas Mina töötan inimsüdametes. Armastada tähendab näha selgete silmadega, näha selge visiooniga.“
„Ilma armastuseta Sa komistad pimeduses. Isekus sureb siis, kui Minu armastus täidab Sinu südame. Testid, millega Sa oled silmitsi, on testid, et anda täiesti vabalt nii, nagu Sinagi oled saanud täiesti vabalt. Armastus aitab Sul täna võita lahinguid ning rahustada kõik see, mis valmistab Sulle muret. Nii, nagu Minu heldekäeline armastus on Sulle andnud üha uuesti ja uuesti, on nüüd Sinu kord anda üha uuesti ja uuesti.“
„Kui Sa elad armastuses, siis Ma näitan Ennast läbi Sinu elu ja läbi Sinu sõnade. Sinu ümber on palju neid, kes väga vajavad Mind, nii et armasta neid ja siis nad näevad Mind. Ilmutus Tõest saab tulla ainult läbi Armastuse.“
„Sest Mina ei ole Sulle andnud hirmu vaimu, vaid Armastuse Vaimu. Minu püha ligiolu hakkab Sinu südamest välja purskuma, kui Sina voolad üle Minu armastusest. Paljud üritavad Sind eemale tõmmata ja kõrvale juhtida sellest Aardest, aga Sinu silmad on kinnitatud Minule ning Mina hoian Sind tugevalt Oma armastuses.“
„Suurim varandus, mida Sa eales suudad vastu võtta, on Minu armastus, joo sügavalt sellest Allikast, kuni Sa oled tõstetud kõrgemale igast tähelepanu kõrvale juhtivast elemendist ning igast kiusatusest. Taevas on lahti kõigi Minu armastajate jaoks, et nad tuleks ja jooks kõike, mida Te igatsete, nii et tulge. Olge üles tõstetud Minu armastuses, kuni kõik muu muutub teisejärguliseks.
„Selle maailma nõudmised saavad vaigistatud Minu armastuse kaudu ning esile tuleb lõputu varustus, mis rahuldab Sind! Ma olen Sulle lubanud, et Ma muudan Sind täielikult , et ma muudan Sind seestpoolt väljapoole. Luba Minu armastusel teha sügavamat tööd ning läbinisti Sinu sees ning siis see muutus, mida Sa igatsed, tuleb esile  Sinu silme ees. Minu armastuses on vägi alistada ja rahustada kõike, mis valmistab Sulle muret. Nii et täna tahan Ma uuendada oma lubadust: Mina muudan Sind täielikult läbi Oma armastuse.“
Johannese 13: 1 The Passion Translation

Jeesus teadis, et õhtu enne Paasapüha on Tema viimane õhtu maa peal, enne kui Ta lahkub siit maailmast, et olla koos Isaga. Läbi kogu oma aja oma jüngritega demonstreeris Jeesus sügavat ja õrna armastust nende vastu. Ja nüüd igatses Ta näidata neile kogu Oma armastuse täismõõtu.
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.11.2017
 
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar