neljapäev, 16. november 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA ARMUALLIKAS ON LAHTI!“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minule on auks anda armu. Ma igatsen olla Armuline nende suhtes, kes pöörduvad Minu poole. Sa oled asetanud oma südame Minu armuallika alla ning Sa oled puhtaks pestud. Sulle on kõik andestatud. Minu arm on taastanud Sinu hinge ning Su elu alad võivad üle voolata. Minu headus on tõstnud Sind kõrgemale igast inglist. Sa oled Minu paremal käel. Nüüd Ma tahan, et Sa oleksid armuline süüdlaste suhtes, Halastav vääritute suhtes ning heatahtlik nende suhtes, kes on Sind väga halvasti kohelnud. Vabalt on Sulle antud kogu Minu riigi rikkus, nüüd anna see ära ning vaata, kuidas Mina paljundan.“

„Hoida midagi kellegi vastu tähendab hoida oma hinge ümber piiravat ahelat, mis takistab Sul tõusmist ning Minuga koos edasi liikumist. Ole vaba, et andestada, et näha Minu võitu Su silme ees lahti rullumas. Ma tervendan Su ihu ja Su mõtted, kui Sa vallandad andestamise selle suhtes, kes kohtles Sind vääralt, kes Sind solvas. Minu armuallikas on avatud ning see voolab ning seda pole võimalik peatada. Lase Minu armul teha ennast tugevamaks oma vaenlastest ning targemaks Sinu süüdistajatest. Ma annan Sulle Armu Auhiilgust, kui Sa jagad teistele välja armu, ütleb Sulle Sinu Armuline Isa.“

„Ma olen kutsumas koju oma poegi ja tütreid, kes on Mind unustanud. Paljud äratatakse üles Minu armu suudluse poolt enne veel, kui see aasta läbi saab. Sa näed, kuidas Minu armastuse purskkaev kutsub Minu poegi ja tütreid kaugelt tagasi. Nad taastatakse värskele kirglikkusele otsida Mind ning et tunda Mind. Sinu rõõmuks peaks olema nende leidmine ning nende armastamine tagasi terviklikkusesse ning väärikusse. Sa eemaldad nende südamest üksinduse ning näed neid taastumas. Isegi Sinu enda perekonna keskel toimub tervenemine. Arm, millega Ma vallutan tagasi südameid, süütab nende igatsusi Minu suhtes. Sinust saab südamete tervendaja ning perekondade taastaja, kui Mina tõstan Sind kõrgemale Minu teedel. Anna ennast täielikult üle Minule, anna andeks neile, kes on Sind haavanud ning Mina tegutsen  Sinu kasuks ning Sa näed oma silmadega Minu toodud võitu.“

 Laul 103: 8-22 The Passion Translation

„Sa oled nii lahke ja õrnasüdameline

Nende vastu, kes seda ei vääri.

Ja nii kannatlik inimeste suhtes,

Kes Sind alt veavad!

Sinu armastus on nagu kiirevooluline jõgi,

Mis ujutab üle kõik oma kaldad headusega.

Sa ei vaata meie peale selleks,

Et leida meie vigu,

Et saaksid hoida asju meie vastu.

Sa küll distsiplineerid meid

Meie paljude pattude pärast,

Aga mitte kunagi sellisel määral,

Nagu me päriselt vääriksime.

Ja Sina ei vasta meile samaga,

Mis meie oleme teinud.

Kõrgemale kui kõige kõrgemad taevad-

Nii kõrgele ulatub Sinu õrn halastus!

Suurem, kui suursugune taevas meie kohal,

On Sinu Kuningliku Armastuse suurus.

Sa kõrgud üle kõigi nende, kes Sind kardavad

Ning kes kummarduvad Sinu ees!

Kaugemale, kui on päikesetõus

Päikeseloojangust,

Oled Sa eemaldanud meie süü meie elust!

Samal moel, nagu armastav Isa

Tunneb oma laste suhtes,

Oled Sina näidanud meile eeskuju

Oma õrnade tunnetega meie vastu,

Oma armastatud laste suhtes,

Kes elavad aukartusest Sinu ees!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.11.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar