kolmapäev, 8. november 2017

Dana Jarvis „ Imepärase ja Imelise Ristlaine!“


 
Ma näen Isandat seismas võimsas valgusvihus, kui ma kuulsin Teda rääkimas järgmisi sõnu:

"On aeg Minu ligioluks ja mitte inimeste programmideks. Tõstke üles pead, Te väravad ning tõstetagu üles iidsed üksed, sest Auhiilguse Kuningas on sisenemas. Hakka vaatama ringi, et näha eriskummalist ja ebatavalist! Taevas on kausid täitunud Sinu palvetega. Ma käsin Oma inglitel lükata need ümber, kui pikselöögid ja äiksemürin tuleb esile ning Su palvetatud palved tabavad märku."

“Põrgu väravad ei suuda vastu seista Minu Ekklesiale- Kogudusele!“

“Üks hääl on alla tulemas ja see hääl on võiduhääl. Vaata ette kaose ja segaduse vaimu osas. Vaenlane üritab sisse hiilida igast avatud uksest, mis ta leiab. Aeg on tõusta! Kõnni edasi tugeva ja võidukana! Minu valgus särab Sinu kohal! Mina toon taastuse nende aastate eest, kui rohutirtsud on saanud hävitada.“

“Vastuolulisuse tuuled on puhunud ning laul, mida Sa kunagi endaga kandsid, on purunenud Sinu südame pühamus. Sinu südames peaks olema laul, aga olukorrad on selle ära uputanud. Aga Mina, Jumal, ütlen Sulle, Mu kallis laps, Sa ärkad taaskord lauluga, mis on taastunud!“

“Barjäärid on murdumas! Ühtsus on lahenduseks killustatusele! Kuningriigi tuli on levimas!“

“Ma seisan siin, Mu kallid lapsed, pilk tugevalt kinnitatud Teile ning Mu kõrvad on väga tähelepanelikult kuulamas Teie hüüdeid. Küsige Minult ning vaadake, kas Ma mitte ei ava Teile iga imelise ja imepärase akent. Vala oma süda Minu ees välja ja usalda oma süda Minu kätesse, kui Ma puhastan kõik vanast ning toon esile uue.“  

Kui Isand hakkas lõpetama Oma sõnumit, hakkas minu seest välja pulbitsema palve. Kui me koguneme Jumala autrooni ees ühtsuses imede, tunnustähtede ja imepäraste asjade sfääris, siis hüüdkem Tema kalli nime poole.

„Taevane Isa, me tuleme Sinu ette, olles kõik ühel lainel, ühel meelel just nüüd. Me tõmbame Taevast alla imepärase ja imelise! Me täname Sind, et Auhiilguse värav on avatud meie kohal. Me oleme valmis, et Sina valaksid välja oma imelise ja imepärase iga territooriumi ja regiooni üle. Me hakkame nägema omal jalal kõndimas neid, kes on kohale tulnud ratastoolides. Me näeme vähki kadumas. Tervenda igaüks meist just nüüd ning taasta nende tugevus, kui me kuulutame koos, et me siseneme imepärase ja imelise sfääri. Mõned astuvad välja surmaorust ning saavad täieliku vabanemise osaliseks. Müürid lagunevad! Sina tervendad Oma rahvast väga sügaval viisil. Me asume Sinu südamelöökide keskmes! Me ootame Sinult uusi helisid, kui eelmise ajaperioodi müürid on kokku kukkumas. Me rõõmutseme sellest, et Sinu auhiilgus liigub meie ees ning kohtab meid täiesti uutel viisidel. Jeesuse Kristuse võimsal nimel. Aamen!"

“See pühib üle ida, see pühib üle lääne, see pühib üle põhja ja see pühib üle lõuna, imelise ja imepärase ristlaine!“ Isand ütleb: „Mina olen esile astumas!“
 

Dana Jarvis on „Hezekiah's Wall Ministry“ (Hesekieli Müüri Teenistuse) rajaja. Ta on prohvetlik õpetaja, eestpalvetaja ning kristliku elu nõustaja/treener ning mis kõige tähtsam- Vaimu täis Jumala tütar, rääkides esile Jumala tule ja kirglikkuse sõnumeid. Sest Dana jaoks on kõige tähtsam tõmmata alla müüre ning kõike seda tehes hüüda kõvasti Isanda Nime! Dana on abielus ja tal on üks laps.  
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.11.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar