neljapäev, 9. november 2017

Lana Vawser „Paljud Südamed Tervenevad Läbi Jumala Ustavuse Demonstratsioonide. Jumal Viib Meid Orust Otse Tema Imede Aeda!!!“



Paljude jaoks on esile tulemas Jumala Ustavuse dramaatilised, võimsad ja imelised demonstratsioonid.

Mul oli nägemus, kus ma nägin paljusid näoli maas ning nad olid NII väsinud kõigist neist asjadest, mis olid varastatud, kinni hoitud, takistatud, hilinenud ning ülimalt rasked. Ma nägin nii paljusid, kes olid murelikkuse tõttu näoli maas, kes olid oma eluga punktis, kus isegi natuke uskuda oli tohutult raske.

Ja siis ma nägin äkitselt ühte inglit ilmumas, kes seisis mäe otsas ja vaatas alla orgu, kus kõik need inimesed olid murelikkuse tõttu näoli maha kukkunud. Ingel puhus sofarit ja ma nägin, kuidas ühe silmapilguga muutus ÖÖ selles orus PÄEVAKS. Üleöö toimus pööre Vaimus. Ja siis ma kuulsin vihma häält. Kõigepealt ma kuulsin heli, siis ühe vihmapiisa kukkumist, siis veel mõne vihmapiisa langemist ja siis tugevnes vihmasadu nii tugevaks, et sellest sai vihma ÜLEUJUTUS.

Ma kuulsin inglit kuulutamas: „Ajaperioodi muutus on aset leidnud ja nüüd on aeg minna sügavuti Tema Ustavuse ilmutustesse ja aeg on käes, et näha, kuidas Jumala Ustavus saab demonstreeritud täielikult uuel viisil!“

Ja siis ma kuulsin Jumala Vaimu rääkimas:

„Org, kus paljud Minu lapsed on olnud näoli maas murelikkuses, on eksisteerinud nende lahingute ja raskuste tõttu, aga MURELIKKUSE AJASTU on nüüd läbi ning nüüd täituvad need orud MINU VAIMU vetega- seal, kus on tundunud kõik kuiv ja surnud, hakkab ELU TÕUSMA. Elu märgid hakkavad kõikjal tärkama. Seal saab olema elu, elu ja veelkord elu! Viljakus tuleb KÕIKJAL ESILE!“

NÄOLI MAAS.

Siis ma kuulsin Jumala Vaimu ütlemas:

„Seal, kus murelikkus on põhjustanud paljude näoli maha langemist, seal tuleb nüüd esile palju suurem ilmutus ja selge demonstratisoon MINU USTAVUSEST, mis TERVENDAB SÜDAMEID ning inimesed langevad siis NÄOLI MAHA sügavas aukartuses ja hämmingus sellest, kes MINA OLEN ning MINU USTAVUSE tõttu.“

Tuleb esile 2 Moosese 23: 19:

„Jumal ei ole inimene, et Ta valetaks, inimlaps, et Ta kahetseks! Kas Tema ütleb, aga ei tee või räägib, aga ei vii täide?“

Ma nägin kohtumisi Jumala ustavusega ning Tema ekstravagantse headusega, mis põletas inimsüdametesse Tõe Tema ustavusest, mille kohta Ta on nii palju rääkinud. Tema headuse demonstratsioonid tulid võimsalt esile, kui kõikjal plahvatasid Tema tõotuste täitumised ning ilmingud. Jumala inimeste silmist voolas nii palju tänu pisaraid, tänumeelsus tuli plahvatuslikult esile igal pool, kui ilmutus Tema ustavusest tungis sügavamale inimsüdametesse…

TÕESTI ON JUMAL USTAV JA TÕEPOOLEST VALVAB JUMAL OMA SÕNA ÜLE, ET SEDA TEOSTADA!!!

Tema Ustavuse demonstratsioonide kaudu ja Õpetussõnade 13:12 Tõe reaalsuses hakkab tervenema tohutul hulgal südameid lootusetusest, pettumustest, murelikkusest ning julguse kaotusest.

„Seal, kus lootuse igatsused tunduvad viibivat ning venib nende täitumine, siis see võib põhjustada depressiooni, aga kui lõpuks Sinu igatsus täitub, siis elu magusus hakkab rahuldama Sinu hinge. (Õpetussõnad 13: 12 The Passion Translation)

MURELIKKUSE ORUST IMEDE AEDA.

Ma nägin, kuidas sügava kohtumise paik Isandaga ning sügav Jumala ustavuse ilmutus ja demonstratsioon äkitselt puudutas neid, kes olid murelikkuse orus ning äkitselt neid kanti otse IMEDE AEDA, keset hämmastavat jalutuskäiku Jumalaga aias. Seal, kus kuiv murelikkuse org oli sundinud nii paljusid näoli maha, nägin ma neidsamu inimesi kõndimas Jumalaga aias sügava intiimsuse tasemega Jumalaga. Nad polnud midagi sellist mitte kunagi varem kogenud. Hirm murti Jumala armastuse jões, mis voolas selles aias. Õrn Püha Vaimu tuul tõi kuivad ja mõneti kõvastunud südamed taas tagasi elule ning õrnusele. Kui nad siis kõndisid koos Jumalaga aias, siis nende sisemus täitus üha enam ja enam viljakusega ning laienemise/rohkenemise/paljunemise sünnitamised leidsid aset, keset seda intiimsust Jumalaga. Sügav identiteedi, saatuse ja jumalike helide sünnitamine leidis aset iga inimese sees ning siis see kõik purskus esile.

Sel ajal, kui ma nägin seda nägemust, paiskusid kõikjal esile tagasimaksed, lunastus ja taastamine ning Ülemlaul 2: 11-13 kõlas taaskord kõikjal meie ümber.

Ülemlaul 2: 11-13 (The Passion Translation)

„Hooaeg on muutunud, Sinu viljatu talve  vangistuse aeg on lõppenud ning peidus olemise aeg on möödas ja seljataga. Vihmad on niisutanud maad ning jätnud nad õitsvate lillede hooleks. Laulmise ja veini valmistamise hooaeg on saabunud. Ma kuulen tuvide kudrutamist meie maal, täites õhu äratuslauludega, mis juhivad Sind edasi. Kas Sa ei tunne ära seda uut saatuse päeva, mis tuleb plahvatuslikult esile kõikjal Sinu ümber? Varajased tõusjad laulavad Minu eesmärkidest ja plaanidest, mis paiskuvad esile. Uue elu uued viinamarja väädid õitsevad nüüd kõikjal. Nende õite lõhn sosistab õrnalt: „Muutus on õhus!“ Tõuse, Mu kallis armastatu, Mu imeilus kaaslane, ning jookse koos Minuga kõrgesse paika. Sest nüüd on aeg tõusta ning tulla koos Minuga kaasa.“

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 09.11.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar