teisipäev, 19. detsember 2017

Regine Heimann „Jumala Sõnum Eestimaale!“

 
Jumal ütleb:

 "Eesti, Sa kuuled taas Minu häält. Sina oled Minu kari, mida on ikka ja jälle pillutatud. Vaenlase hääl on selle rahva hulgas olnud tugev ning külvanud palju hirmu ja segadust. Mina lõpetan selle! Nii nagu Ma ütlesin Eelijale, kui ta Iisebeli eest põgenes, ütlen Ma ka Sulle: „Tule välja sealt koopast ning seisa Minu pühale mäele!“

„Õpi taas kuulama Minu häält, sest see on Sinu sees nagu sügav kaev. Mina hajutan Sinu vaenlased nii, nagu nemad on Sind hajutanud, pillutanud Sind eemale Minu lähedusest ja armastavatest kätest. Sulle on räägitud palju valesid, mis ei ole peegeldanud Minu Isa südant, mis Mind maa peale Sinu eest maksma saatis.“

„Tule Minu käte vahele, Ma kutsun kogu rahvast pöörduma tagasi Minu juurde ning õppima tundma Minu teid!“

„Ma ilmutan Teile Oma südant nii, et te haarate kinni Minu südame igatsustest Teie jaoks. Aastaid olete Te kuulanud religiooni häält, mis on selle rahva südame ja selle maa pinnase kõvaks ja kuivaks teinud. See hääl on valetanud Minu kohta ning varjanud Minu südant Teie eest.“

„Tulge taas Minu juurde, sest siin on Teil turvaline! Mina olen Teist huvitatud ja Ma tahan rääkida Teile, kelleks Ma olen Teid loonud. Ma tahan, et Te avastaksite need annid ja aarded, mida Ma Teisse olen pannud, ning õpiksite neid nautima. Ma tahan tuua tagasi elu, Mina ise käin Teie ees ja seega pole Teil tarvis midagi karta.“

„Mõõn on pöördunud, tõusulaine, mis kannab võidu häält, voolab lootusena üle selle maa.“

„Seal, kus vaenlane on Teie ja selle maa peal vihas tallanud, hakkate Te nüüd nägema, kuidas Minu inglid puhastavad Teie jaoks teeraja ning Te suudate ületada kõik takistused ja mälestused, mida vaenlane selle rahva sekka on valede puuna istutanud.“

„Mina istutan Lootuse ja Rõõmu puud, Elu puud ning Minu rahvas tuleb ja sööb nende vilja. Nende silmad avanevad võidu häälele. Võit – Ma kuulutan võitu üle selle maa ja ei mingit taganemist enam!“

„Vaenlane on Teid pillutanud, kuid nüüd on see olukord muutunud. Nüüd Te näete, kuidas vaenlast pillutatakse!"
 
Kujundanud Jana Naudi 19.12.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar