esmaspäev, 30. aprill 2018

BRIAN SIMMONS „JUMAL JUHIB SIND!“

 

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas:
„Oota Mind ning Mina näitan, milliseid samme Sul tuleb teha. Kui Sa pöördud paremale, siis Sa kuuled Minu sosinaid oma südames, Mina ütlen Sulle: „Jah, see on õige teerada, mida Sul tuleb käia!“
„Minu Üleloomulik juhtimine lõpetab mineviku valu ning vabastab Sinu südame maitsma taevalikku rõõmu, mis on asetatud otse Sinu ette! Sinu elu toob Mulle kiitust ning esitleb Minu Auhiilgust. Sinu elu teekond on ette planeeritud ning see kõik ootab, et Sa ütleksid: „Jah, Isand, juhi mind suurema Auhiilguse sisse!“
Laul 32: 8-9 The Passion Translation
Ma kuulen Isandat ütlemas: „Ma jään Sinu lähedale,
Juhendades ja juhtides Sind Sinu elu teerajal.
Mina annan Sulle nõu kogu sellel teekonnal,
Ning juhin Sind edasi Oma pilguga, mis on Sulle teenäitajaks.
Nii et ära muuda seda raskeks ja ära ole kangekaelne,
Kui Ma viin Sind sinna, kus Sa varem pole olnud.
Ära sunni Mind Sind taga ajama ning kaasa vedama.
Lihtsalt tule koos Minuga!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.04.2018
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar